קניות באינטרנט
קניות באינטרנטללא

95% מהישראלים הגולשים ברשת רכשו בשנה האחרונה לפחות מוצר אחד אונליין, מעל 70% רכשו מוצרים באמצעות המובייל ו- 54% מהגולשים הישראלים רוכשים על דרך קבע מוצרים שונים בחנויות אינטרנטיות.

הסיבות לרכישה אונליין הן ברורות - המוצרים זולים יותר, ניתן לערוך השוואת מחירים, המבחר הוא מרשים ומגוון וכמובן, ישנה אפשרות לרכוש מוצרים מחו"ל. פוטנציאל המכירות הוא פשוט עצום!

מדוע חשוב להקים חנות אינטרנטית רק עם חברה רצינית?

פוטנציאל המכירות ברשת באמצעות אתרים מסחריים, הוא רב. במידה והחלטתם לבצע את הצעד ולפתוח חנות אינטרנטית או לשדרג חנות קיימת כדי למקסם רווחים, חשוב מאוד לבחור בחברה מהימנה, בעלת ניסיון רב שנים, שתלווה אתכם ותוכל להציע פתרון אופטימאלי עבור העסק.

חברת e-shop מציעה ללקוחותיה פלטפורמה מתקדמת למסחר אלקטרוני. החברה בעלת וותק של 15 שנים בתחום המסחר האלקטרוני בישראל. במהלך השנים e-shop צברה לעצמה ידע עצום וניסיון רב בתחום ולפיכך היא בעלת יתרונות רבים שמבדלים אותה מפני חברות אחרות. החברה מעסיקה 25 אנשי צוות מקצועיים, מסורים ומכווני הצלחת הלקוחות. מטרת e-shop לפתח את תחום המסחר האלקטרוני ולסייע לעסקים בתחילת דרכם, או עסקים שכבר קיימים. החברה פיתחה טכנולוגיה מתקדמת עם כלים הבלעדיים רק לה, אשר כל ייעודם הוא להגדיל מכירות באינטרנט.

מה כוללת מערכת הכלים של חברת e-shop?

במערכת תוכלו למצוא חבילות מומלצות להגדלת סל הגולש, פופאפ אפסייל המופיע בדף המוצר או בעת הגלישה לקופה, המאפשר להוסיף מוצרים נלווים לטופס הרכישה. כמו כן, המערכת מציעה ללקוחות אפשרות לייצר קופונים שונים וייחודיים, ומגוון מבצעי קנה/קבל לבחירתם בהתאם לקהל היעד אליו הם פונים. הגולשים גם יכולים היום בחנויות הבנויות על המערכת של e-shop להצטרף למועדון לקוחות אינטרנטי לזכות בהטבות שונות, לצבור נקודות ולממשם באתר. אלה רק חלק ממגוון רחב של מערכות כלי קידום מכירות לרשות הלקוחות במטרה להגדיל מכירות בחנות.

התוצאות מדברות בעד עצמן

אחד האתרים אשר נהנה מיתרונות ויכולות חברת e-shop, הוא אתר "את לבני נשים". כל אישה באשר היא יכולה לרכוש באתר זה הלבשה תחתונה לנשים (הכניסה לקישור לנשים בלבד) מכל הסוגים והדגמים, במהירות ובנוחות מבלי לצאת מהבית. באתר ישנם סרגלי מידות ומדריכים למציאת המידה הנכונה, תמונות להמחשת המוצר, תיאור המוצר ומאפייניו ואף חוות דעת גולשים. ליד כל מוצר מצוין גם המחיר אשר לרוב מלווה בהנחה בלעדית לרכישה אונליין. מה יותר פשוט מלרכוש לבני נשים באמצעות חנות אינטרנטית המציעה מוצרים איכותיים ובמחירים אטרקטיביים? לא בכדי מתח הרווחים של "את לבני נשים", הולך וגדל עם הזמן, וחשוב לציין כי זהו אתר קיים ששודרג לאחרונה.

e-shop תסייע לכם להגדיל מכירות ובכך עם הזמן גם את מאגר הלקוחות, להוביל את האתר להצלחה אופטימאלית ולמקסם רווחים!