מולנסטיין. נפרד מחיפה
מולנסטיין. נפרד מחיפהצילום: ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה

חילופי מאמנים שניים במכבי חיפה. אחרי שעוד בתחילת העונה פיטרה את מאמנה הישראלי רוני לוי, לאחר כישלון בזירה האירופית והדחה מפתיעה, היום (שני) נפרדה מכבי חיפה ממאמן שני העונה, ההולנדי רנה מולנסטיין.

מולנסטיין שהגיע בתחילת העונה, ניצח עם הירוקים בליגה שבעה משחקים בלבד והפסיד שבעה נוספים, כשבשמונה משחקים סיים בתוצאת תיקו.

אחרי שניצח משחק אחד בתשעת משחקי הקבוצה האחרונים, ולשיאו הגיע עם תבוסה והשפלה בדרבי העירוני על ידי הפועל חיפה, כשכל זאת אחרי מהפכה בסגל השחקנים, כעת תורו של המאמן ההולנדי לשלם את המחיר.

הירוקים מחיפה מקווים כי הזעזוע בעמדת המאמן היא שתעיר את השחקנים, רגע לפני משחקי הפלייאוף. "גם במועדונים הגדולים ביותר, מגיע הרגע שאם התוצאות מאכזבות מבצעים שינוי במובילות המקצועית", אמר נשיא הקבוצה הירוקה, יענקל'ה שחר.

"לצערי, כך זה גם אצלנו. יחד עם רנה החלטנו שזה הזמן להיפרד. רנה גם כמאמן וגם כאדם הקסים את כולנו וחבל שהגענו לרגע הזה, אבל זו הייתה הבנה משותפת של שני הצדדים שיש צורך בשינוי בכדי לעלות מחדש על דרך המלך. אנו מודים לרנה, למדנו ממנו לא מעט דברים שישמשו אותנו בהמשך הדרך. אנו מאחלים לו ולמשפחתו הרבה בריאות והצלחה".

מולנסטיין מצידו גם הודה לבעלים ולקבוצה כשאמר עם הודעת הפרידה, כי "זה היה כבוד וזכות גדולה לעבוד במועדון מפואר כמו מכבי חיפה. תודה מיוחדת לנשיא המועדון, יעקב שחר שהעניק לי את ההזדמנות והתמיכה בכל התקופה פה. לצערי התוצאות לא היו טובות והמועדון והקהל ראויים להרבה יותר. אני רוצה להביע את הערכתי והכרת התודה לקהל המדהים של מכבי חיפה, שיהיה להם מקום גדול בליבי לתמיד. אני מאחל למועדון ולקהל האדיר שלו רק הצלחות ואושר בעתיד".