השקת "הדסה שלי"

מועדון "הדסה שלי", השירות הדיגיטלי החדש של המרכז הרפואי הדסה, הושק אמש (שלישי) באירוע חגיגי שנערך בהדסה עין כרם.

השירות החדש, עליו עמלו בבית החולים בשנה האחרונה עם כניסתו של פרופ' זאב רוטשטיין לתפקיד מנכ"ל בית החולים, מציע למטופלי הדסה נגישות מלאה למידע הרפואי האישי שלהם ללא עלות, ומהווה שירות מהפכני בעולם הרפואה הציבורית.

"ארגון רפואי בסדר גודל שכזה מחייב אותנו להתאים עצמנו לטכנולוגיות העתיד", הסביר פרופ' רוטשטיין. ''זו הסיבה לכך, שלאחר שווידאתי כי הדסה החדשה חוזרת להיות הדסה של הציבור בשעות הבוקר והצהריים, מאפשרת קיצורי תורים לבדיקות חשובות ומהווה כתובת לכל פונה באשר הוא, שמתי לי למטרה לנהל הדסה שהיא דיגיטלית - למען ציבור המטופלים ולמען הצוותים המטפלים אשר יוכלו לפעול כך באופן טוב יותר".

"המידע הרפואי הינו נכס אישי של כל מטופל ומטופל" אומר פרופ' רוטשטיין, "ובבואנו לבחון את הקשיים עמם מתמודדים מטופלי בתי החולים בארץ, הרי שאחד הבולטים שבהם הוא איתור המסמכים הרפואיים האישיים, תוצאות הבדיקות וסיכומי בדיקה והיום אנו בהדסה מציעים פתרון דיגיטלי מתקדם לכך, ללא עלות ובדרך פשוטה ונוחה''.

לדבריו החברות ב"הדסה שלי" מנגישה עבור מטופלי בתי החולים של הדסה בעין כרם ובהר הצופים את עולם הרפואה המתקדם ביותר, בכלים טכנולוגיים מתוחכמים, המאפשרים להם להגיע אל המידע מכל מקום ובכל רגע, ''אך במקביל לשמור עליו חסוי ופרטי ב'כספת דיגיטלית' כפי שנרצה לשמור על מידע רגיש ואישי".

שר הבריאות יעקב ליצמן אמר באירוע ההשקה כי "ירושלים ללא הדסה היא לא ירושלים", וברך את מנכ"ל בית החולים על העלייה בפעילות בית החולים.

ההצטרפות ל"הדסה שלי" מוצעת לכל מטופל בהדסה מעל גיל 18, דרך דלפקי השירות הפזורים בבית החולים, כאשר כל התחברות למערכת תאושר בסיסמא ובהליך מהיר ופשוט.

עם תחילת החברות במועדון, יוכלו המטופלים ליהנות מקבלת מידע אישי ובמקביל ממידע שוטף בתחומים שונים אותם יציינו כתחומי עניין, עדכונים על אירועי בריאות לקהל הרחב ואף יזכו להטבת ביקור במרפאות הדסה ללא צורך בהתחייבות (טופס 17) ובמחיר חסר תקדים.