פעילות במרכז "מקום בלב"
פעילות במרכז "מקום בלב"צילום: באדיבות מקום בלב

חסרי לב. מרכז הנוער 'מקום בלב' – OU ישראל, השוכן בשכונת 'אושיות' ברחובות, נפרץ בשבוע שעבר ונגנב ממנו ציוד הנאמד בכ-10 אלפים שקלים.

מרכז הנוער מספק בית חם לנערים ונערות, יחד עם חוויה ערכית ופעילויות לאורך כל השנה. המרכז נפרץ במהלך שעות הבוקר.

מנהל מרכז הנוער קובי זיאת מספר כי "מדובר בציוד שאספנו במשך שנים ארוכות בעמל רב. הציוד שימש את חניכי 'מקום בלב' וכעת הוא איננו".

בימים האחרונים מנסים במרכז הנוער להשלים את הציוד שנגנב בעזרת תרומות ומקורות נוספים, כאשר גורמים בעיריית רחובות, בהם סגן ראש העיר מתן דיל, מחזיק תיק פרויקטים, נוער וצעירים הבטיח לסייע בעניין ולקדם את חזרתו המלאה של המועדון לפעילות תקינה.

סניף 'מקום בלב' – OU ישראל הינו חלק מרשת מרכזי הנוער בערים רבות בארץ. "יש כאן חניכים מכתה ז' ועד כיתה י"ב", מסביר זיאת. "אנחנו מלווים אותם ומכינים אותם לחיים, מרגילים אותם לראות דברים בעין טובה ולרצות להתנדב, לעשות שירות משמעותי בצבא ולתרום למדינה. מאד לא נעים שמישהו החליט להרוס מפעל כל כך מיוחד".

מנכ"ל O.U ישראל הרב אבי ברמן, אמר "כל פריצה בכל מקום היא דבר נורא ובלתי מתקבל על הדעת ובוודאי שבמקום מדהים דוגמת מרכז הנוער מקום בלב ברחובות שכל תכליתו בעשיית טוב עבור נועם מקסים. זהו בהחלט דבר בלתי נתפש לבוא ולפגוע במקום האישי שלך אבל ההתמסרות של הבוגרים שלנו מלאורך השנים מרגע השמע ההודעה על הפריצה שהרימו טלפונים לחזק ועזרתם בתרומות חיזקו אותנו מאוד והראו לנו עד כמה אלה שקיבלו ונתרמו מאותו מועדון ערכית וחברתית לאורך שנים, עדיין מכירים על כך טובה שנים רבות לאחר מכן. בשבילנו מדובר ברוח גבית מורלית מדהימה".