שלומית קריגמן הי"ד
שלומית קריגמן הי"דצילום: המשפחה

שלומית אהבה ספרים, בעיקר ספרי פנטזיה, ואחרי הירצחה נמצא במחשב האישי שלה הספר 'איגיון'. שלומית יצרה סיפור פנטזיה מרתק על שני עולמות. נערה אמיצה ודעתנית נחטפת מביתה לעולם לא מוכר, שם עליה לבצע משימה שתשנה את פני הממלכה. אופיר ביכורים.

*****

עמודי התאורה ברחובות בצלאל ומדרחוב שץ קושטו השבוע בצילומים סלולריים אמנותיים. בשנה האחרונה העבירו אמניות 'סטודיו משלך' סדנאות אמנות במרכזים שונים לנשים שורדות אלימות. אחת מהן הייתה ב'יד שרה'. התוצרים, הן של האמניות והן של הנשים המתנסות, מוצגים לראווה בחוצות ירושלים לכבוד יום האישה הבינלאומי.

*****

אלבום חדש ורביעי במספר הוציא לא מזמן היוצר עידן עמדי. האיש שמאחוריו הלהיטים "תשליך", "בזמן האחרון", "קול זיכרון ישן" ועוד רבים וטובים, מביא אלינו את 'חלק מהזמן' שרמזים ממנו הושמעו בחודשים האחרונים מעל גלי האתר. עמדי עבד על האלבום החדש עם המפיק והמעבד פטריק סבג.

*****

בימים ראשון ושני של פורים יקיים תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער מרתון הצגות במוזיאון תל אביב לאמנות. בין ההצגות 'פרצוף חמוץ' - קומדיה מתוקה לילדים בבכורה על מלכה מאוד לא מרוצה, 'מולאן' - על הנערה הלוחמת, גם היא בבכורה, וגם 'שרלוק הולמס', 'אי המטמון', 'מחסן השטוזים' ועוד. לפעוטות יוקם במיוחד מתחם פשוש וגם הצגות מיוחדות.

[email protected]