כדורגל
כדורגלThinkstock

הפעם האחרונה בה בני יהודה ניצחה את היריבה העירונית האדומה, הפועל תל אביב, הייתה בשנת 2011. יתירה מכך, את כל חמשת המשחקים האחרונים ביניהן, ניצחה הפועל ת"א. תוסיפו לכך את העובדה שהשתיים נלחמות כנגד הירידה לליגת המשנה בסיום העונה, ותקבלו משחק לחוץ וחשוב.

כשהם שומרים על רשת נקייה בחמישה משבעת משחקי הליגה מאז הגעתו של מאמנם החדש, מנחם קורצקי, ומסיימים שלושה מחמשת המשחקים האחרונים בליגה בתיקו 0:0, הגיעה הפועל ת"א למשחק דרבי מול הקבוצה משכונת התקווה בידיעה שניצחון יעלה אותם אל מעל הקו האדום, רגע לפני משחקי הפלייאוף.

מנגד, בני יהודה הגיעה במומנטום חיובי לאחר ההעפלה אל חצי גמר גביע המדינה בכדורגל, שם תפגוש את הפועל רמת גן, אולי בדרך לגמר הגביע.

בדקה ה-17 כבשה הפועל ת"א את שער היתרון שלה במשחק כשעמרי אלטמן ניצל טעות בהגנה של הכתומים לאחר בישול של משומר. שער שדה ראשון של אלטמן, שהיה כבר מחוץ לקבוצה, מאז חודש אוקטובר. בדיוק ברגע החשוב.

האדומים מת"א יכולים היו לגמור את המשחק כבר במחצית הראשונה כשהגיעו ללא מעט מצבי הבקעה, אך לא השכילו לנצל זאת לשערים נוספים ושילמו על כך מחיר יקר במחצית השניה.

הקבוצה מהשכונה עלתה אחרת לגמרי אל המחצית השניה, וכעבור 4 דקות מהפתיחה השוו את התוצאה עם שער של לא אחר מאשר פדרו גלבאן שנותר לא מכוסה.

תשע דקות לסיום המשחק, הפכה בני יהודה את התוצאה כשיונתן כהן בעט כדור אדיר אל תוך שערו של אריאל הרוש, לו לא היה מה לעשות. בני יהודה קוטעת רצף של חמישה הפסדים רצופים מול הפועל תל אביב ומתרחקת מרחק שבע נקודות מהקו האדום.

הפועל תל אביב עוד לא איבדה תקווה לשרוד בליגה הבכירה, אבל שוב מאבדת נקודות חשובות.