רנדל במדי הצהובים. מכה קשה לירושלמים
רנדל במדי הצהובים. מכה קשה לירושלמיםצילום: האתר הרשמי של היורוליג

ההעפלה לחצי גמר היורוקאפ התקבלה בהפועל ירושלים ברגשות מעורבים, וכנראה שידעו למה. במשחק הניצחון השני על גראן קנריה הספרדית, ניצחון שהעלה את הירושלמים אל חצי גמר היורוקאפ, נפצע שחקנם של הירושלמים בריאן רנדל, מה שהעיב על חגיגות הניצחון.

יממה לאחר שחזרו לישראל, היום (שני) קיבלה הקבוצה הירושלמית את החדשות הרעות כשתוצאות בדיקת ה-MRI שנעשו לשחקן עם חזרתו לישראל חזרו.

מהבדיקות שנעשו לפורווד שהגיע חזרה לישראל רק לפני שבועיים, לאחר פציעה ומחלה שהשביתו אותו לתקופה ארוכה, עולה כי זה ייעדר לפחות ל-12 שבועות, כשלמעשה סיים את העונה לאחר 2 משחקים בלבד במדי האדומים מהבירה.

למזלם של הירושלמים, אלה לא רשמו את רנדל למשחקי הליגה ובכך לא בזבזו החתמה של שחקן זר, אך חסרונו יורגש בהחלט במשחקי המאני-טיים במפעל האירופי היוקרתי.

הייתה זו עונתו התשיעית של רנדל בישראל, כשלמעט הבלחה קצרה באלבה ברלין הגרמנית, הופיע רנדל במשך כל הקדנציה המקצוענית שלו בישראל. לראשונה הגיע רנדל לישראל בקיץ 2008, כשחתם בגלבוע/גליל איתה זכה באליפות היסטורית, ולאחר מכן עבר גם בין היתר בהפועל ירושלים, מכבי חיפה ומכבי תל אביב. אל ירושלים חזר רק לפני שבועיים לקדנציה שניה, אותה סיים מהר משחשב, ומהר ממה שציפו וקיוו במועדון הירושלמי שייחסר כעת שחקן בקו האחורי.