ח"כ יוגב: יש דברים לא היו ראויים בדברי הרב לוינשטיין

ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי) התייחס היום (רביעי) לדברי הרב יגאל לוינשטיין על גיוס נשים, להקדמת הפריימריס בבית היהודי ולחוק המואזין שעבר היום בקריאה טרומית בכנסת.

לדברי ח"כ יוגב ההחלטה להקדים את הבחירות לא הפתיע אותו: "בחירות לראשות נערכות גם במפלגת העבודה נערכו כבר בליכוד, יש מקום שיערכו גם בכל מפלגה שרוצה לגדול ורוצה להוביל ואני רואה בזה צעד שגרתי".

לדבריו הצעד לא נעשה מוך מחשבה שהבחירות בפתח: "מדינת ישראל איננה לקראת בחירות, כך אני לפחות רוצה שיהיה, אני מקווה שראש הממשלה ימשיך להנהיג את מדינת ישראל עד הבחירות הבאות ובבחירות הבאות, נתמודד אני מקווה להגדלת כוחו של הבית היהודי".

ח"כ יוגב מיוזמי חוק המואזין התייחס לחוק שהסעיר היום את הכנסת: "לא באנו לפגוע באמונתם של המוסלמים, באנו להגן על שנתם של אלפי אזרחי ישראל בערים המעורבות ובמקומות האחרים. אין סיבה שאדם בכל המגזרים, יהודים וערבים כאחד, יתעורר בארבע וחצי או החמש לפנות בוקר ויהיה עייף לאורך כל היום".

"אנחנו באים לצמצם את הרעש גם בבתי תפילה בשעות המנוחה ומיקדנו את עצמנו רק לשעות הלילה כדי לא להפר ולא לפגוע, איזנו בין הדברים ואין לי ספק שהוא גם יעבור והוא יגן על שנתם של הישנים בלי לפגוע באמונתם של אחרים".

האם הרב לוינשטיין צריך להתנצל?

"בדבריו של הרב לוינשטיין כפי שהוא אמר אותם יכול להיות שיש דברים שהיו פחות ראויים להיאמר כך בציבור, אבל אני מציע לא לזרוק את התינוק יחד עם המים, לרב לוינשטיין יש זכויות גדולות בחינוכם של בחורי ישראל ובהובלתם של קצינים רבים וחיילים רבים למערך הביטחון ואני מציע לשמוע גם את הכאב של דבריו וללבן".

"שירותן של הנשים בחלק מהתפקידים בצה"ל הוא חיוני לביטחון ישראל ויחד עם זאת ראוי שהשירות המשותף יהיה בשילוב ראוי ולא לפגוע בצניעות המחנה ולא לפגוע בביטחון ישראל מטרת צה"ל היא להגן על ביטחון ישראל ולנצח בקרב מה שישרת את זה ראוי שיהיה ומה שפוגע בזה, או בצניעותן של הבנות ובצניעות המחנה או בביטחון ישראל ראוי שנדבר עליו ולא נפגע - לא באחדות המשימה, לא באחדות העם ולא באחדות", הוסיף יוגב.