כדורגל
כדורגלThinkstock

העונה הסדירה בליגת העל בכדורגל מגיעה אל סיומה כשהערב (ראשון) התקיים משחק התחתית בין בני יהודה תל אביב והפועל אשקלון, כשעבור השתיים היה זה משחק חשוב בניסיון להיחלץ מהתחתית רגע לפני משחקי הפלייאוף התחתון שייצאו לדרך בשבוע הבא.

אחרי הניצחון של הפועל כפר סבא אמש על עירוני קריית שמונה ותוצאת התיקו של הפועל ת"א מול בני סכנין, הגיעו שתי הקבוצות בלחץ גדול, כשעבור האורחים מאשקלון היה זה קריטי אף יותר כשאלה מוקמו במקום האחרון בטבלת ליגת העל בכדורגל, בתחילת הערב.

הדרומיים הצליחו להיחלץ מהמקום האחרון בתום העונה הסדירה בליגת העל, כשסיימו ב-0:0 באצטדיון המושבה מול בני יהודה, תוצאה שלמעשה שלחה את הפועל תל אביב לנעול את הטבלה.

האשקלונים לא הצליחו להשיג שער חוץ היסטורי במשחקיהם מול הכתומים, ולמרות שרשמו משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות, עדיין נושמים הם לרווחה מעט עם נקודה יקרה.

כעת, הפער בין אשקלון לכפר סבא שנמצאת מעל הקו האדום עומד על שלוש נקודות. האם הדרומיים שממחזור למחזור נראים טוב, יצליחו לשרוד בליגה הבכירה או שישובו לאחר כבר עונה אחת אל ליגת המשנה, הליגה הלאומית?

בני יהודה, ששלטה ברוב שלבי המשחק, יכולה להיות מאוכזבת מכך שלא המשיכה במומנטום מהניצחון על הפועל תל אביב כשגם היא עדיין בסכנת ירידה כשנמצאים במקום ה-11 עם 25 נקודות, במרחק ביטחון של שבע נקודות מהקו האדום. דלה איינוגבה, שחקנה לשעבר של בני יהודה ושוער אשקלון כיום, שמר על תוצאה מאופסת.