הרב אמנון יצחק גרם לחסידיו להתגלגל מצחוק כשתיאר את מגמת הבלבול המגדרי בצבא ובכלל.

"המדינה החליטה שהיא רוצה צבא מעורב, גברים ונשים ביחד", סיפר בדרשה שנשא בשבוע שעבר בבני ברק. "לא רק בטנקים אלא בשמירה, במקלחות, בכל – גברים ונשים אותו הדבר".

הוא אף התייחס לסמל יוהל"ם, עליו דווח לראשונה בערוץ 7, והסביר: "בעולם יש דבר חדש. אתה יכול להגדיר את עצמך מי שאתה רוצה. ועכשיו סגנית הרמטכ"ל – נדמה לי שזה היא – היא הוציאה עכשיו סמל לא מגדרי. אין בן ובת. אין. שתי זהויות שוות. בן ובת זה אותו דבר, הכל זה אותו דבר".

"בחוץ לארץ יש דבר כזה שאובמבה קבע, וטראמפ עכשיו הוריד", סיפר. "מה הוא קבע? שאתה יכול הגדיר את עצמך. אתה אישה. עם זקן, אתה אישה. מה זה אומר שאתה אישה? שאתה יכול להיכנס לכל מקום שנשים נכנסות. ככה כמו שאתה. מי אתה? אישה. מי את? גבר. אין שום בעיה. כולם אותו מין, אין שני מינים, אין מגדר".

בנקודה זו כבר היו כמה נוכחים שלא יכלו להתאפק והתגלגלו מצחוק.

פערי שכר: שקר

הרב יצחק המשיך: "עכשיו אמרו – גם בתעודת זהות אתה יכול לשנות את המין שלך. אפילו אם עשית ניתוחון בחצי העליון, אתה יכול להחליט שאתה אישה. רוצים לשנות את הזהויות, זה יותר גרוע לדעתי מדור המבול. זה הסוף".

סמל יוהל"ם
סמל יוהל"םצילום מסך

יצחק גם גילה בקיאות מרשימה בתעמולה פמיניסטית-רדיקלית, כשסיפר על מחקר שטוען שנשים מקופחות בשכרן מול הגברים, ב-32%. "שקר גמור", קבע. "כי סקר אחר בדק את הכל והתברר שזה לא נכון. פשוט מאוד, רוב הנשים עובדות פחות שעות בגלל שהן הולכות הביתה לטפל בילדים, אז הן לא מסכימות לעבוד כמו הגברים. דבר שני, הן הולכות למקצועות חינוך ולא הייטק דווקא, ששם מרוויחים הרבה יותר, ויש כל מיני נתונים שקריים שמערבבים את האנשים בכוונה בשביל להראות כאילו יש אפליה".

הרב סיכם: "העולם מטומטם! אבל זה הסוף ברוך ה'. רק הנורמליים יישארו. קומץ קטן, והם היהודים".