ריבלין אורז חבילות מזון עם המתנדבים
ריבלין אורז חבילות מזון עם המתנדביםצילום: מארק ניימן/ לע"מ

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, ארז היום (שני) בבית הנשיא חבילות מזון למשפחות נזקקות, יחד עם עובדים מבית הנשיא ובשיתוף חיילים, תלמידי מוסדות הרב גרוסמן ומתנדבים נוספים מטעם עמותת "מגדל אור".

במהלך המפגש נארזו כ-250 חבילות מזון בהן ירקות ופירות לצד מוצרים יבשים וחבילת מצות.

הנשיא בירך את עובדי בית הנשיא והמתנדבים שעמלו על אריזת החבילות והודה לרב גרוסמן על פעילותו הנמרצת רבת השנים עבור הנזקקים.

"אנחנו גאים להיות כאן אתכם היום - ילדי ישראל, אברכי ישראל, חיילי ישראל, ועובדי בית הנשיא. כולם יחד חברו כדי לקיים את מצוות הא לחמא עניא. כולנו מתרגשים בכל פעם מחדש בערב פסח לעסוק במלאכה זו. חברה שזונחת את חסרי הישע בה אינה יכולה להיקרא חברה, אנחנו יודעים שחברה היא חברה ראויה כשהרב גרוסמן הוא אחד מרבותיה. פסח שמח וכשר לכולנו ולכל עם ישראל", אמר ריבלין

הרב יצחק דוד גרוסמן אמר באירוע: "בחג הפסח, לעומת שאר החגים, קבעו חכמינו זכרונם לברכה כי חובת הציבור לדאוג לעניים ולנזקקים ולסייע בידי כל יהודי בישראל לעשות את חג החירות כפי שכתוב שכל דכפין יתיי ויאכל. מזה 14 שנים שפרויקט 'חג שַָׂבֶע' מתקיים לפני הפסח במטרה לדאוג שאף ילד לא יהיה רעב סביב שולחן הסדר".

לדבריו, "היום הגיעו לכאן רבים מהחברה הישראלית: חיילים, ילדי 'מגדל אור', מתנדבים ושותפים נוספים, וכולם פה כדי להכין חבילות לנזקקים לחג הפסח. זאת בדיוק הרוח של האחדות וקירוב הלבבות שאנו רוצים לקדם במדינה. וכמובן זכינו שידיד נפשנו יושב בבית הזה וזיכה אותנו בכך שפתח את ביתו והצטרף אלינו למצווה הנפלאה הזאת - זאת ההוכחה שהבית הזה מהווה את הלב של החברה הישראלית".