נתן מאיר וזהר מורגנשטרן
נתן מאיר וזהר מורגנשטרןצילום: באדיבות נתן מאיר

מעט יותר משנה אחרי שדפנה מאיר הי"ד נרצחה בפיגוע דקירה מזעזע בביתה שבעתניאל, התארס בעלה נתן עם בת זוגו זהר מורגנשטרן.

בחשבון הפייסבוק שלו כתב מאיר, "היום בבוקר, בתפילת שחרית של ראש חודש ניסן קראנו את ההלל ובפינו 'זה היום עשה ה', נגילה ונשמחה בו'. כל יום צריך לשמוח. כל יום עשה ה'. אך לעיתים זה קשה. קשה מאוד".

"היום הזה ליבי שמח. נישא אני על כפי אלוקים בחסד וברחמים ובא בברית האירוסין עם אהובת ליבי זהר מורגנשטרן. נס שקרא לי לאחר שזכיתי והיא קראה לי לבוא. היום הזה אני רוצה לחבק יותר מכל את ילדי שתומכים ושמחים איתי. למרות הכל. תודה לכם ילדים אהובים, בלי הרוח הגבית מכם, לא יכולתי לפתוח שוב את ליבי לאהבה. אני אוהב אותכם מאוד מאוד! רננה, עקיבא, נועה, אהבה ועוד שני אוצרות שאין כמותם!", כתב מאיר.

לפני כחודש וחצי התארסה רננה מאיר, בתה של דפנה הי"ד עם בחיר ליבה אור. הצעת הנישואין המרגשת התקיימה במצפה שבראש הר הזיתים, מול הר הבית.

באותה תקופה הושק הספר "מה יקרה אם אמות מחר בבוקר?" של יפעת ארליך המגולל את סיפור חייה של דפנה. הספר מתאר את דמותה המיוחדת של מאיר, שנגעה ללב כל מי שהכיר אותה.

עקיבא מאיר, בנה של דפנה, אמר באירוע השקת הספר: "אמא שלי, את נלחמת רגע אחד יקר וגדול, הצלת את אחיי ושילמת את היקר מכל עבורנו. אנחנו נלחמים בעקבותיך, נאבקים יום יום בכאב. חלפה שנה, ואת הגעגוע אלייך לא אוכל לבטא במילים".

כזכור, דפנה מאיר הי"ד נרצחה בפתח ביתה על ידי מחבל פלסטיני בחודש ינואר 2016, כשעסקה בצביעת ביתה.

המחבל דקר אותה לעיני בתה ונמלט מהמקום. הוא נעצר על ידי כוחות הביטחון ובית המשפט גזר עליו עונש של מאסר עולם.