(וידיאו: אתר שופר)

הרב אמנון יצחק הגיב בדרשה באשקלון לסרטון הספסל המפורסם, בו רואים כי חיילות צה"ל נעזרות בספסל בכדי לעבור את הקיר בבוחן כושר קרבי בבה"ד 1.

"אמרו שיהיה שוויון, והבנות, חיילות צה"ל, יהיו בטנקים יחד עם הבנים, וישמרו ביחד, והכל ביחד. מקלחות ביחד. שוויון! שוויון!", אמר הרב יצחק בסגנונו הייחודי. "מה המטרה? מחלישים את צה"ל. יש סרטון שמופץ עכשיו, רואים שצריכים לעבור איזה קיר. אז שמים ספסל לחיילת. היא עולה על הספסל ועוברת את הקיר.

"בחייאת דינכ, זה צבא של מיקי מאוס", קבע. "תהיה רציני, נו... גם מצלמים את זה כאילו... מה אתה חושב, שהחמאסניק יגיד 'רק רגע, חיילת, חכה שהיא תעבור, אחר כך תירה, לא עכשיו'... איזה דברים אלה? אבל זה בשביל לחלן את החרדים. להכניס אותם לצבא בכוח".

"לא רוצים שתהיה דת יהודית", אמר הרב לחסידיו. "זה הכל. בשם השוויון. לכן אין הדרת נשים! אתה חייב לשמוע שירת נשים ולעמוד לשמוע אותן. למה בספורט הן לא שוות? למה אין קבוצה מעורבת בספורט? בכדורגל, בכדורסל, בכדורעף, למה לא? אותו הדבר. אם היא שריונרית, טייסת, למה לא? למה שם זה לא הדרה? כי שם אין חרדים שצריך לחלן אותם! שם כולם חילונים. אבל איפה שיש חרדים, שם צריך לקרוא לזה הדרה".

"שוויון, אמרנו כבר, שוויון!", הפטיר הרב יצחק בסרקזם. "איי-איי-איי, שקרנים כאלה!".