ענבל אור
ענבל אורצילום: פלאש 90

יזמית הנדל"ן ענבל אור דוחה בשיחה עם חדשות 2 את הטענה כי היא מתחמקת מבית המשפט, "אני לא מתחמקת, יש לי דלקת ריאות שלא עוזבת אותי", אמרה.

"זאת בסך הכול הפעם השנייה תוך שבועיים שלא התייצבתי", הסבירה. "זאת מחלה שלא הסתיימה עדיין, אבל חשוב לי להבהיר שאני ממש ממש לא מתחמקת. יש לי ראיות חדשות שיפריכו את כל הפירמידה - שתתפוצץ בעתיד".

"זה לא הליך רגיל ששופט מקבל מסמכים רפואיים ואומר: 'מאחר וזה לא קריא, תביאו לי את החייבת הנה על ידי משטרה' בעוד שאני עם דלקת ריאות, מרותקת למיטה עם אנטיביוטיקה קשה. ברגע שאני אסיים עם מחלתי, אני מקווה ממש מספר ימים, אז בוודאי אגיע עם הראיות החדשות".

"בימים הקרובים אצא מזה ואגיע לבית המשפט עם כל הראיות שיוכיחו שנעשתה הונאה מאוד גדולה, דברים שבאמת יזעזעו את המדינה לצערי".

מוקדם יותר הנחה השופט איתן אורנשטיין את המשטרה לעצור את אור ולהביאה לבית המשפט תוך 24 שעות ממעצרה.

הצו מגיע בעקבות בקשת כונס הנכסים של אור, עו"ד איתן ארז, ולאחר שאור לא התייצבה שוב לדיון הקבוע בתיקי הפירוק של החברות בבעלותה ותיק כינוס הנכסים המתנהל נגדה. בניגוד לטענות לפיהן אור ירדה למחתרת, אשת העסקים הציגה אישורים רפואיים לבית המשפט על מצבה הבריאותי. לפי האישורים אור סובלת מדלקת ריאות ולכן לא היה ביכולתה להגיע לדיון.