גל מקל מול הרצליה, הערב
גל מקל מול הרצליה, הערבצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

מכבי תל אביב רשמה הרבה שיאים שליליים העונה - והערב (ראשון) הוסיפה עוד אחד, כשבני הרצליה רושמת סוויפ עונתי (3 נצחונות ללא הפסד) ומנצחת בביתה את מכבי תל אביב, 88-94.

אם בעונה שעברה הצהובים ניצחו 6 פעמים את הרצליה, הרי שהעונה זה נראה אחרת לגמרי - והמארחים שיחקו בלי כרם משעור הפצוע, שחקן שמשנה קבוצה.

גם הצהובים שיחקו בסגל חסר, אבל זה עדיין לא מהווה תירוץ להפסד. למזלם, גם יריבתם בצמרת, הפועל חולון הפסידה - ולכן מכבי ת"א תיוותר במקום הראשון.

הצהובים פתחו את המשחק היטב - ורצו 9-15. הרצליה ענתה במשחק מצויין של אדריאן ודניס ובתום הרבע הראשון נרשם יתרון קל לאורחים 22-20.

זה היה היתרון האחרון של מכבי תל אביב במשחק. קנאסביץ' ודי.ג'יי שארפ בהרצליה צלפו מכל כיוון, והיתרון צמח. במחצית הובילו המארחים 33-38.

הרצליה פתחה את המחצית השנייה עם שתי שלשות והיתרון צמח אל הדו-ספרתי, לכיוון ה-16 הנקודות.

הצהובים ניסו לחזור והצליחו להתקרב עד לתשע בתום הרבע, 52-61.

ברבע הרביעי, לרגעים מסויימים היה נדמה שהצהובים מסוגלים לחזור. ג'ו אלכסנדר קלע, גל מקל נלחם וגיא פניני ניסה, אבל הכדורים לא נכנסו - וגם ניסיונות של הרגע האחרון לא הצליחו להוציא ניצחון צהוב מהמבצר ההרצלייני.

לבני הרצליה קלעו: אדריאן 27 נקודות (7 ריבאונדים), גרין 20, קנאסביץ' 17, דניס 13, שארפ 6, אנג'אי 4, מעיין 4 (7 אסיסטים),לאומי 3 (12 ריבאונדים, 5 אסיסטים).

למכבי תל אביב: ראד 23 (7 ריבאונדים), אלכסנדר 15 (7 ריבאונדים), פניני 14, מקל 14, סמית' 10, לנדסברג 6, אייברסון 2 (7 ריבאונדים), שגב 2, לוי 2.