בנט. הערב
בנט. הערבצילום: דוברות הבית היהודי

יו"ר הבית היהודי ושר החינוך נפתלי בנט קיים הערב (שלישי) אירוע הרמת כוסית חגיגי לקראת חג הפסח, בהשתתפות חברי הכנסת של מפלגת הבית היהודי וכ-150 פעילים מרכזיים.

באירוע, שהתקיים במוזיאון תל אביב, צפו הנוכחים בסרט "בן גוריון- אפילוג" ולאחר מכן קיימו שיחה עם היוצרים.

בין המשתתפים באירוע היו שרת המשפטים איילת שקד, סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן, יו"ר סיעת הבית היהודי שולי מועלם, ח"כ ניסן סלומיאנסקי וח"כ מוטי יוגב.

בפתח האירוע אמר בנט, "הערכים של הבית היהודי מובילים את מדינת ישראל היום. משפיעים בחינוך, במשפטים, בהתיישבות ובביטחון. הבאנו לשיא ההשפעה של הבית היהודי בהיסטוריה של המפלגה ומכאן צריך לעלות מעלה מעלה. מעולם לא הייתה לנו השפעה בסדר הגודל הזה. ובגלל עוצמתנו נדרשת מאיתנו כמובן גם אחריות יתרה".

מנכ"ל המפלגה ניר אורבך בירך גם הוא את המשתתפים: "בשבוע הבא יחגוג עם ישראל את חג החירות שמסמל את יציאתו של העם היהודי משעבוד לחירות. אין זמן טוב מזה לצפות בסרט על ראש הממשלה בן גוריון כדי להיזכר בראיה הציונית השורשית שהייתה לו והערכים הבסיסיים המשותפים לכולנו ולהיווכח בבשורה הגדולה שמביאה מפלגת הבית היהודי לעם ישראל בימינו".

יוצר הסרט "בן גוריון-אפילוג" יריב מוזר, אמר "אני רוצה להודות לך שר החינוך שאתה ומפלגת הבית היהודי הייתם הראשונים להרים את הכפפה ולארגן הקרנה למפלגה. אחריכם כבר נעמדו בתור מפלגות אחרות, מפלגת העבודה, יש עתיד ואחרות".