המשפטן היהודי-אמריקני פרופ' אלן דרשוביץ, המזוהה עם המפלגה הדמוקרטית, קרא להפסיק את המתקפות על דובר הבית הלבן, שון ספייסר, בשל האמירה שלו כי אפילו היטלר לא השתמש בנשק כימי – אמירה בגינה התנצל עמוקות.

כזכור, רבים קראו לפטר את ספייסר גם לאחר שהתנצל. מרכז אנה פרנק אף האשים אותו בהכחשת שואה.

"מה שקרה כאן זה שהבחור פישל", אמר דרשוביץ על ספייסר. "והוא התנצל מעמקי ליבו, ואני מוכן לתת לו לעבור הלאה". לדבריו מרכז אנה פרנק הוא גוף חסר כל חשיבות והעומד בראשו פשוט מחפש כותרות, כלשונו.

בדיון ברשת CNN, דרשוביץ גם תקף חריפות את המפלגה הדמוקרטית, בתגובה לדרישתה של מנהיגת המיעוט הדמוקרטי בבית הנבחרים, ננסי פלוסי, לפטר את ספייסר. דרשוביץ ציין שהיו"ר המשותף של הוועדה הארצית של המפלגה הדמוקרטית, קית' אליסון, שיתף פעולה עם האנטישמי לואיס פרחאן. "מדובר בצביעות", האשים דרשוביץ.

בראיון לרשת CNN, ספייסר התנצל על דבריו ואמר: "השתמשתי בטעות בהשוואה לא מתאימה ולא רגישה לשואה. אין כל השוואה. אני מאוד מתנצל על כך. הייתי צריך להישאר ממוקד בזוועות האלה ובטרגדיה הזו (בסוריה) ולא להשוות באופן בלתי ראוי ובלתי רגיש לשואה".

בהמשך אמר ספייסר לעיתונאים שוב כי טעה. "לא הייתי צריך כלל לעסוק בכך. זו היתה טעות. אני מקווה שהוכחתי שאני מודה בטעות ושאני מבקש סליחה ממי שנפגע ממנה. אכזבתי את הנשיא טראמפ".