טל בן חיים החלוץ וייני חוגגים הערב
טל בן חיים החלוץ וייני חוגגים הערבצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

מכבי ת"א עדיין בתמונת האליפות. עם רצף של תשעה ניצחונות ביתיים, אירחו הערב (מוצאי שבת) הצהובים מת"א את השלישי בטבלה מכבי פתח תקווה באצטדיונם הביתי שבנתניה, למשחק במסגרת הפלייאוף העליון של ליגת העל בכדורגל.

הקבוצה האורחת מפתח תקווה הגיעה אל המשחק הערב לאחר ארבעה הפסדים רצופים, וכבר לאחר 10 דקות של משחק נקלעה לפיגור לא מחוייב, כשספגה שער עצמי אומלל, כשהכדור פגע בגבו של השוער דני עמוס ונכנס פנימה.

פתח תקווה, שכבשה רק שער אחד בלבד העונה בחמשת משחקיהם מול התל אביבים הצהובים, לא הצליחו לסכן יתר על המידה את שערו של ראיקוביץ' שאחרי המשחק הערב סופר כבר 647 דקות ללא שער חובה במשחקי הבית.

בדקה ה-59 הכפיל טל בן חיים החלוץ, שנמצא בכושר מעולה, את התוצאה ולמעשה הוציא את האוויר מריאותיהם של שחקני היריבה מפתח תקווה.

מכבי מנצחת בפעם העשירית ברציפות באצטדיונה הביתי הזמני שבנתניה, ומצמקת את הפער בצמרת מבאר שבע ל-3 נקודות באופן זמני. עוד לא אמרה את המילה האחרונה.

במשחק המקביל שהתקיים הערב גם הוא במסגרת המחזור ה-30 של הפלייאוף העליון, הפסידה מכבי חיפה לבני סכנין בתוצאה 1:0, במה שהגדיל את הפער ביניהן ל-4 נקודות. חיפה תסיים את העונה ללא הכרטיס לאירופה?