אוהדי הפועל תל אביב (ארכיון)
אוהדי הפועל תל אביב (ארכיון)צילום: פלאש 90

מאז ה-4 בנומבר 2005 לא ניצחה הפועל תל אביב את הפועל כפר סבא בבית. בשבעת המפגשים לאחר מכן, ניצחה כפר סבא חמש פעמים ופעמיים זה הסתיים בתיקו.

הערב (שני), דווקא כשחרב חדה מונחת על צוואר שתיהן, במשחק התחתית שככל הנראה קבע בוודאות את זהות אחת משתי הקבוצות שישחקו בעונה הבאה בליגת המשנה, הליגה הלאומית, הניצחון היה כולו של האדומים מת"א.

ביקורות רבות נשמעות על בעלי הפועל כפר סבא, סתיו שחם, שהביע התעניינות לפני מספר חודשים ברכישת הפועל ת"א עת הייתה במצב כלכלי קשה והליכתה לפירוק. שחם, שסיפר כי הינו אוהד הפועל ת"א, נשאר לבסוף בכפר סבא, ונראה כי דווקא זו לא גמלה לו ולקבוצתו טוב בחזרה כשניצחה הערב בתוצאה 0:2, במה שעשוי להיות משחק הירידה של כפר סבא אל הליגה השניה.

האם המשחק היה מכור ושחם הקריב את קבוצתו שלו למען קבוצת נעוריו? שאלה קשה, אבל עם העובדות קשה להתווכח - רק פעם אחת ב-20 המשחקים האחרונים שלה, ניצחה כפר סבא. עם יכולת כזו אי אפשר ולא מגיע לשרוד עונה נוספת בליגת העל.

המשחק שהתקיים במסגרת המחזור ה-30 בפלייאוף התחתון של ליגת העל, היה משחק החזרה של פליקס נעים, מאמנה החדש-ישן של כפר סבא על הקווים בליגת העל, אחרי שפוטר ממנה.

התל אביבים שניצחו בזכות שערים במחצית הראשונה של ג'וזף גנדה שנכנס כמחליף ואדי גוטליב ממש על סף הירידה להפסקת המחצית, מתקרבים מרחק נקודה אחת מהקו האדום ומהפועל אשקלון. כפר סבא? עם פער בן 6 נקודות מחוף מבטחים, וכשנותרו רק עוד שלושה מחזורים לסיום העונה בפלייאוף התחתון, נראה שרק נס ישאיר אותם עונה נוספת למעלה.