מצטרפת. וכסלר
מצטרפת. וכסלרצילום: דוד וינוקור

במקביל להמשך הדיונים בכנסת על פיצול תאגיד הציבורי ממשיכה חטיבת החדשות של התאגיד לגייס לשורותיה את עובדי רשות השידור המתפרקת.

שרון וכסלר, החזאית הראשית של הערוץ הראשון, מצטרפת לתאגיד כחזאית הראשית בחטיבת החדשות של כאן.

וכסלר שימשה בתפקידים רבים במקביל לשידור התחזית, והייתה בין היתר מגישת תכנית הבוקר "בוקר טוב ישראל", כתבת לענייני איכות הסביבה, מגישת התכנית "הסיפור האמיתי" ומגישה בתכנית "כל היום" ברשת ב'.

"אני שמחה להוביל את שידור תחזית מזג האוויר, ומאמינה שהתחזית בכאן תמשמש כמקור מידע חשוב ואטרקטיבי לכלל האוכלוסייה. אני מקווה גם כי יימצא פתרון הולם ופרנסה ראויה לכלל עובדי רשות השידור", אמרה וכסלר.

עוד נמסר כי דורית אסרף-מזרחי, עורכת ומפיקה בערוץ הראשון, מצטרפת לכאן כראש מערכת התרבות האחודה.

אסרף-מזרחי, יזמה את הפקת התכנית "המהדורה" לקהל הילדים והנוער וערכה, הפיקה וביימה אותה מאז שנת 2006. כמו כן הפיקה את שידורי הרצף של "זאפ לראשון" ואת התכנית "יש מצב". בשנתיים האחרונות הייתה גם במאית בחטיבת החדשות וחטיבת הספורט של הערוץ הראשון.

אסרף-מזרחי אמרה כי "אני נרגשת מאוד מהתפקיד החדש ושמחה להישאר בשידור ציבורי מתחדש מתוך תקווה למצוא שם רבים מחבריי הראויים מהערוץ הראשון, מקום שהיה לי לבית ולבית ספר נפלא ב20 השנים האחרונות".

סימה מואס, מפיקה ראשית בחטיבת החדשות, תשמש כמפיקת החלק המגזיני במהדורת החדשות המרכזית של כאן. מואס הפיקה את המשדרים המרכזיים של חטיבת החדשות, וכן את משדרי הבחירות. כמו כן הובילה את המעבר של הערוץ הראשון לשידור ב-HD, ואת המעבר לאולפנים החדשים של הערוץ הראשון.