אנדרו גאודלוק מול הגליל, הערב
אנדרו גאודלוק מול הגליל, הערבצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

מכבי תל אביב לא האמינה שזה יקרה לה שוב. הצהובים הפסידו לגליל/גלבוע בשנייה האחרונה, משלשה ממרחק גדול של ג'ייסון סיגרס, שעם הרבה מזל ראתה את הרשת ונתנה לצפוניים ניצחון שלישי העונה על הצהובים 87-85.

הדרמה של המשחק התרחשה ממש בסיום. 15 שניות לתום המשחק יצא אנדרו גאודלוק להתקפה שהיתה נראית אחרונה בהחלט. הוא רץ בנחישות וירה מטווח NBA שלשה מדוייקת, כשהוא נותן לצהובים יתרון דחוק, 84-85, קצת יותר מ-2 שניות לסיום.

גאודלוק, שסופסל על ידי המאמן בגאצקיס ואף זעם עליו, יצא כבר לחגוג עם האוהדים, בלי שהוא יודע שהשמחה מוקדמת מדי.

סיגרס, שכבר ניצח את מכבי תל אביב בשניות האחרונות העונה, לא ויתר. הוא קיבל את הכדור - וזרק זריקה בלתי אפשרית, שבעזרת הלוח והרבה מאוד מזל, צללה פנימה ושלחה את הגליל לחגוג.

גליל פתחה את המשחק בסערה והובילה בשלב מוקדם ביתרון דו ספרתי 17-7. ג'ו אלכנסדר וסילבן לנדסברג מחקו את ההפרש, והובילו את הקבוצה ליתרון בתום הרבע הראשון, 22-25.

שתי הקבוצות נותרו צמודות לאורך כל הרבע השני - והצהובים ירדו למחצית ביתרון 42-43. הרבע השלישי היה כולו של האורחים שברחו שוב ליתרון דו ספרתי. הצהובים בזכות אנדרו גאודלוק, איתי שגב וויקטור ראד צימקו עד לתום הרבע השלישי 69-62.

ברבע הרביעי נלחמו שתי הקבוצות - ואת סוף הסיפור אתם כבר יודעים - חגיגה מוקדמת ועוד ניצחון של הגליל בעונה הגרועה ביותר של הצהובים, זה שנים.