הרב עדס
הרב עדסיהודה חסון, חדשות 24

מתקפה קשה של רב חרדי נגד שר הביטחון. בשיחתו השבועית ברדיו 'קול ברמה' התייחס הערב הרב יעקב עדס לאירוע בו שרפו קיצוניים בובת חייל במדורת ל"ג בעומר בירושלים ולנושא גיוס בחורי ישיבות.

"בשנים האחרונות בוער כאן במדינה נושא גיוס חרדים, מתלוננים על שריפת בובת חייל. אני לא שורף גם בובה של המן. הציבור עושה את עצמו תמים כאילו לא מבין על מה מדובר", אמר הרב עדס.

הוא טען כי "לא מדובר כאן על שריפת חיילים, אלא הכוונה כאן לשרוף את הבובה של השר אביגדור ליברמן - רשע, עריץ שמתאכזר לא מהיום לתורה ולמצוות, שונא את השם את התורה, האנושיות והחרדים - רומס ודורס ברגל גאה כל דבר שבקדושה".

הרב עדס המשיך בהתקפה המילולית. "הוא קורא להכניס גרים לישראל נגד דעתה של הרבנות הראשית, כאילו ומדובר כאן באדם שיש לו 75 מנדטים. בקושי 10 מנדטים יש לו. יש כאן ריב עם אדם אחד, עריץ ורשע, שיש לו שנאה לתורה ולחרדים ולכל דבר שבקדושה" אם יעשו סקר ימצאו שאין במדינה אדם שנוא יותר ממנו".

הרב התייחס גם להתקפות של השר ליברמן לאחרונה כנגד הציונות הדתית ואמר, "גם בציונות הדתית שמשתחווים לצבא אפיים ארצה יותר מכל חוג אחר ואין מי שמשרת יותר מהם בצבא, סובלים ממנו".

הוא הוסיף כי "המלחמה היא נגדו ולא נגד חיילים. הוא האדם הכי אכזרי במדינה. אנחנו רק מבקשים שישימו אותו שגריר בנורבגיה, כמו שכתוב בתורה שהארץ מקיאה את הרשעים. אולי אז יאהבו אותו".

"כל מי שהרים יד בעד שוויון בנטל וסנקציות פליליות בממשלה הקודמת, אין לו חלק לעולם הבא וחלק בתורה", סיכם הרב עדס.