הנחיות מיוחדות. משרד החינוך
הנחיות מיוחדות. משרד החינוךפלאש 90

לקראת ביקורו של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, בירושלים, נערך משרד החינוך לקיומה של בחינת הבגרות במתמטיקה בעיר, ביום שני הקרוב.

המשרד פרסם הנחיות מסודרות למנהלי החטיבות העליונות בעיר כדי שיוכלו להיערך בהתאם. המשרד יקדים את פתיחתו של מטה הבחינות אשר ילווה את הבחינה לאורך כל היום.

המטה יחל לפעול מהשעה 08:00 ויינעל בשעה 20:00, מספרו: 02-5604222. המטה תוגבר באנשי מקצוע נוספים כדי לתת מענה לפניות אשר תגענה אליו באותו יום.

ביום הבחינה צפויים להבחן כ- 160,000 תלמידים בכל הרמות – 3, 4, ו- 5 יחידות לימוד, מתוכם כ- 15,000 תלמידים בעיר בירושלים.

לאור הביקור פרסם משרד החינוך הנחיות מיוחדות:

התייצבות התלמידים לבחינה

המשרד ממליץ לתלמידים להגיע לבתי הספר כשעתיים לפני תחילת הבחינה ולהמתין בבית הספר עד לתחילתה.

המשרד ממליץ להשתמש בתחבורה ציבורית ולא להגיע לבחינה ברכבים פרטיים, מאחר שברחובות החסומים לתנועת רכב פרטי, תתאפשר תנועה של אוטובוסים.

המשרד ממליץ לתלמידים הלומדים בבתי הספר המצויים על צירי התנועה אשר עתידים להיסגר, לעקוב אחר פרסומי משטרת ישראל.

דיוור הבחינות

בבתי הספר בהם מותקנת כספת, לא צפויות בעיות בהגעת השאלונים, שכן הבחינות הופקדו מבעוד מועד בתאי הכספות של בתי-הספר.

בתי ספר בדיוור ישיר

בתי ספר אשר עתידים לקבל את בחינות הבגרות ביום הבחינה, בדיוור ישיר, יקבלו את השאלונים מוקדם מהרגיל כדי להימנע משיבושי התנועה הצפויים ביום זה, ומעיכוב בהגעת הבחינות לבתי הספר.

על בתי הספר להיערך כך שהנאמן החיצוני והפנימי אשר מורשים לקבל את שאלוני הבחינה יתייצבו בבית הספר עד השעה 10:00 בבוקר. חברת ההשגחה הונחתה בעניין.

השגחה

המשגיחים ידרשו להקדים ולהגיע לבתי הספר שעתיים לפני קיום הבחינה הראשונה, חברת ההשגחה הונחתה להיערך בהתאם כדי שתוכל להתמודד עם שיבושים של הרגע האחרון.