שפטל והוריו של אזריה
שפטל והוריו של אזריהצילום: פלאש 90

איש התקשורת וחבר הכנסת לשעבר שרון גל שמלווה את אלאור אזריה ומשפחתו מאז יום הפיגוע בחברון, סיפר הבוקר (שני) כי הוא יוצא למבצע גיוס כספים נוסף עבור מימון משפטו של אלאור שנמצא כעת בשלב הערעור.

נציין כי שופט בית הדין הצבאי לערעורים הציע לנסות ולהגיע לגישור בין הצדדים. עדיין לא ברור האם הצדדים יגיעו להסכמה או שבית הדין יהיה חייב להכריע בערעור.

"פרסמתי בפייסבוק את כל ההוצאות שהיו מתחילת המשפט הזה, שהוא משפט יקר. גייסנו 592 אלף ש"ח בשנה, הכל שולם לעורכי הדין והמומחים, והצלחתי לשלם לשפטל חלק מהסכום מהכסף הזה, אבל צריך עוד כסף, הבטחתי שאני אעזור עם המימון, ואני עושה זאת בהתנדבות מלאה, אני מקווה שעם ישראל יתגייס", אמר שרון גל.

בראיון לגלי צה''ל הוא סיפר כי ''כל הפעילות שלי למען אלאור היא מהלב, ואני גאה בתמיכה ובסיוע למשפחה המופלאה הזאת, שבאמת השמיים נפלו עליה''.

על הליך הגישור שהציע השופט אמר גל ''זאת לא חולשה להסכים לגישור, מדובר בעוצמה''. לדבריו, עורך הדין יורם שפטל שהגיש את הערעור ומלווה את אזריה, "לוקח בדרך כלל חצי מיליון-מיליון דולר".

''העמותה ברשותי משלמת 100 אלף שקלים, שבדרך כלל הוא לוקח חצי מיליון-מיליון דולר, זה כמעט רק החזר הוצאות מבחינתו וזאת עבודה מופלאה. לראיה חמשת השופטים יכלו לא לבקש מהצדדים ללכת לערעור, אבל בגלל העבודה המופלאה שלהם, הם הצליחו".