מיקי זוהר
מיקי זוהרצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) הגיב לדיווח בחדשות 10 ולפיו קיים חשד כי חרג מהיתר הבנייה שניתן לו בביתו בקריית גת מבלי לבקש אישור.

בראיון לרדיו חיפה אמר זוהר, "זו פשוט בושה וחרפה. כתבה לא מקצועית. מחפשים אותי. חלק מהתקשורת רוצה לפגוע בראש הממשלה ונבחריו. המצב הנוכחי מוכיח שמנסים לרדוף אותי ולפגוע בשמי הטוב. אני לא מלטף ומתחנף לכתבים ואני זוכה לתקשורת שלילית על לא עוול בכפי. אני צריך להתנצל על זה שהרווחתי כסף?", שאל זוהר.

כאמור, לידי חדשות 10 הגיע מכתב התרעה שנשלח לחבר הכנסת זוהר תחת הכותרת "הזמנה לחקירה באזהרה בחשד לבניה בלתי חוקית". על פי המכתב, זוהר לא הסתפק בחומות גבוהות, בחניה מורחבת ובחפירת כניסה נוספת למרתף, אלא גם בנה הכנה לבריכת שחייה בחצר הבית בלי שביקש לכך אישור.

לדברי זוהר החקירה באזהרה היא למעשה שיחה עם מחלקת ההנדסה בעירייה. "לא חקירה ולא אזהרה. הוגשה בקשה להיתר שאושר. תוך כדי הבנייה כשאנו בונים את השלד פניתי לעירייה בכל שינוי שרציתי לעשות. יש לי את כל האישורים בכתב שרציתי לעשות מהעירייה. לאחר שקיבלתי את כל האישורים הגשתי לעירייה תכנית אישורים ואף האדריכלית שלי הגיעה מיוזמתי למחלקת הנדסה. לדעתי הפקח לא עשה את עבודתו נאמנה, עבודתו הייתה לקויה, והוא רצה לכסות על כך", אמר זוהר.

"יש לי בכתובים אמירה של העירייה שדורשת ממני להמתין עם ההגשה של תכנית השינויים. הכי כואב מבחינתי שמוציאים דברים מהקשרם ומנפחים אותם, שום דבר אין בו אפילו בדל למשהו פלילי. אני דוגמה לאיך נראה מצב של רדיפה פוליטית שאין לה קשר למציאות", הוא הוסיף.