ניר חפץ
ניר חפץצילום: רוני שוצר, פלאש 90

כחודש לפני פתיחת העונה האירופית של בית"ר ירושלים, תקיים הערב (שלישי) בית"ר ירושלים מסיבת עיתונאים חגיגית במלון קראון פלאז'ה בעיר בה יציגו באופן רשמי את מחזיק זכויות הניהול החדש במועדון - שחקן העבר וגדול הסמלים של הקבוצה, אלי אוחנה.

אוחנה, שבשנה האחרונה עבד כפרשן בערוץ הספורט חוזר לקדנציה שלישית במועדון נעוריו, בו שימש בין היתר מלבד היותו שחקן גם כמאמן, וחזרתו אל הצהובים-שחורים מעוררת עניין רב בקרב אוהדים רבים שלא פקדו את משחקי הקבוצה הירושלמית זה זמן רב כשגם בעלי עסקים ואישי ציבור עוקבים בעניין רב אחר פעולותיו.

מלבד הצד המקצועי עליו יהיה אמון אוחנה יחד עם הבעלים הירושלמי טביב שבשל עבירות פליליות לא יוכל לנהל את הקבוצה בשנתיים הקרובות, לסמל הירושלמי תפקיד נוסף וחשוב לא פחות - שיפור תדמית המועדון בעיניי משקיעים, ראש העיר ניר ברקת ובתקשורת.

מחר יקיימו הירושלמים את אימון הפתיחה החגיגי שלהם לעיניי אלפי אוהדיהם, יחד עם השחקנים שנשארו במועדון כדוגמת איתי שכטר, עידן ורד ובוריס קליימן יחד ובתוספת לז'אורז'יניו הברזיאלי שהצטרף מבני סכנין ואמיר עגייב שהגיע ממחזיקת הגביע הטריה בני יהודה.

בזמן שבבית"ר מחפשים אחר מועמדים נוספים לחיזוק הקבוצה, בעיקר בעמדת הבלם במקומו של חסוס רואדה הספרדי שעבר לקפריסין וכן קשר וחלוץ נוספים, אלה ממשיכים את פעילותם בכל הקשור לשיפור פניהם בציבוריות הישראלית כשאליהם מצטרף לא אחר מאשר היועץ האסטרטגי הבכיר ניר חפץ.

חפץ, ששימש בין היתר כראש מערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה ויועצם האישי של בנימין נתניהו ובני משפחתו, יספק לירושלים שירותים של ייעוץ בכדי להטמיע ולהחזיר את ערכי הסובלנות לקהל והחזרת המועדון אל התודעה הישראלית, למה שהיה בעבר.