סקוטי הופסון מול אמארה סטודמאייר, בארנה הערב
סקוטי הופסון מול אמארה סטודמאייר, בארנה הערבצילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

חמישה משחקים הצליחה עירוני נהריה למתוח את הפועל ירושלים אבל הערב (חמישי) בארנה, סגרה ירושלים עניין עם ניצחון 60-71, והצליחה למחוק פיגור 2-0 בסידרה, ולעלות לפיינל פור.

נהריה רצתה מאוד וניסתה בכל כוחה, אבל ירושלים הגיעה מכוונת מטרה - והשיגה אותה.

המארחים פתחו היטב, כשדייסון וג'רלס יורים שלשות - ונהריה לא מצאה תשובה טובה במיוחד, וירדה בתום הרבע הראשון כשירושלים מובילה 11-22.

ברבע השני ירושלים לחצה על הגז, ונהריה נתקעה. פיטרסון נתן רבע נהדר, המארחים נתנו הגנה מצויינת וירדו למחצית כשהם ביתרון 27-32.

נהריה לא ויתרה. יונתן שולדבראנד נכנס לעניינים, דרווין קיצ'ן קלע והאורחים צמצמו את הפער ל-3 בלבד לאחר שלשה של סקוטי הופסון. ירושלים נתנה פייט ובר טימור סגר את הרבע עם סל משוגע, 45-54 למארחים.

נהריה עוד הצליחה לחזור ברבע הרביעי - אבל ירושלים לא נבהלה, נתנה את כל מה שהיה לה וניצחה את המשחק. בשבוע הבא היא תפגוש בחצי גמר הפיינל פור את האלופה מכבי ראשל"צ.

לירושלים קלעו: דייסון 16, פיטרסון 13, אליהו 10, קינסי 7, האואל 6, סטודמאייר 6, טימור 5, הלפרין 5 (6 אסיסטים), ג'רלס 3 (6 ריבאונדים).

לנהריה: שולדבראנד 14, נאש 11 (6 ריבאונדים), הופסון 11 (7 ריבאונדים), ברקוביץ' 9 (5 אסיסטים), קיצ'ן 8 (4 אסיסטים), פאוסט 7 (6 ריבאונדים).