פרופ' אסא כשר
פרופ' אסא כשרצילום: מרים אלסטר, פלאש 90

פרופ' אסא כשר, מחבר הצעת הקוד האתי לאקדמיה, הגיב בשיחה עם ערוץ 2 לביקורת שנמתחה על הצעת הקוד האתי לאקדמיה שחיבר עבור המועצה להשכלה גבוהה.

"אני עובד לפי הספר ולא לפי כללי ההתלהמות הפוליטית", אמר פרופ' כשר. "כתבתי המלצות למועצה להשכלה גבוהה. המסמך שלי מיועד למועצה להשכלה גבוהה וחברי המועצה היום קיבלו את זה".

"אין לי שמץ של מושג אם הם יקבלו את ההמלצות שלי, אני לא יודע מי הם, לא יודע מה דעותיהם, אני לא יושב שם בשביל להחליט", הוסיף כשר. "הם יחליטו מה שיחליטו. כל זמן שזה לא הגיע לידיהם בצורה שנותנת להם זמן לחשוב, ללמוד את זה, לדבר על זה בינם לבין עצמם אז לא מן הראוי שאדבר בפומבי".

"פוליטיקאים אכפת להם ממשהו? פוליטיקאים מדברים כשבא להם", המשיך כשר. "אתה חושב שאני יכול להתייחס ברצינות לשטויות של הפוליטיקאים? אחד אמר שאני בעד הריסת בתים כי לא הייתה הזדמנות שבה לא כתבתי ודיברתי נגד העונש של הריסת בתים. אחד אומר שאני לא יודע מה זה אקדמיה, עופר שלח פרשן הכדורסל ילמד אותי מה זו אקדמיה? זאת הרמה של הפוליטיקאים, הם לא מעניינים אותי".

"אני מוכן להקשיב להערות מקצועיות כל אחד יכול ללמוד ממשוב אבל קראתי את כל הטוקבקים קראתי את כל מה שהגעתי אליו בפייסבוק. הכל זבל", הדגיש כשר.