ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויףצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

קבוצת הכדורגל מכבי תל אביב הודיעה הבוקר (רביעי) על מינויו של ג'ורדי קרויף לתפקיד המאמן. קרויף יוותר על תפקידו כמנהל הספורטיבי על מנת להתמקד בתפקיד המאמן.

הבעלים מיץ' גולדהאר הגיב למינוי ואמר, "אני יודע כי לג'ורדי יש תחושת אחריות רבה כאחד הנושא את השם קרויף, שם המהווה מילה נרדפת לכל כך הרבה הישגים בכדורגל".

"אני, מרגיש כמוהו שזהו העיתוי המתאים לעשות צעד נוסף זה. כאחד שהיה לו הכבוד להכיר את יוהאן קרוייף ולראות כמה גאה היה בבנו, אני משוכנע כי יוהאן היה מתרגש מאוד לראות את ג'ורדי נוטל על עצמו את תפקיד המאמן במועדון עתיר היסטוריה שכזה. אני בטוח שעם תמיכה של כל הארגון והאוהדים שלנו, ג'ורדי יביא לתוצאות ולסגנון משחק העומדים בסטנדרטים להם אני מצפה", הוסיף גולדהאר.

קרויף עצמו אמר, "אני שמח ונרגש להתמנות למאמן של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב. כשאני מתחיל את שנתי השישית במועדון מי כמוני מודע לציפיות של הבעלים ושל האוהדים. אני נחוש יותר מתמיד לעמוד בציפיות אלה".

הקבוצה הודיעה הבוקר גם על מינוי מנכ"ל חדש, בן מאנספורד, אחרי שהתפקיד לא אוייש זמן רב.

הוא הרחיב את ניסיונו בספורט המקצועני כשעבד כסוכן בחברת 'ווסרמן' סוכנות ניהול ספורטיבית בינ"ל מובילה, בה סייע בניהול הקריירות של ספורטאים מקצוענים ובייעוץ בנושאים מסחריים ובהסכמי חסות.

המנכ"ל החדש אמר לאתר הרשמי של הקבוצה, "אני מאושר להצטרף למועדון הכדורגל המוביל והמצליח בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי. אני מחכה בקוצר רוח לעבוד עם מיץ' וכולם במכבי ת"א על מנת להביא בשנים הקרובות, להישגים נוספים הן על המגרש ומחוצה לו, בישראל ובאירופה – כל זאת למען האוהדים הנפלאים של המועדון".