אצילי במדי מכבי ת"א. חוזר לישראל
אצילי במדי מכבי ת"א. חוזר לישראלצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

כבר בעוד יומיים תחל מכבי תל אביב את עונת 2017/18 כשתפתח את המסע האירופי באצטדיון החדש שבנתניה כשתארח את טיראנה האלבנית למשחק במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית.

במכבי שהיו עסוקים במהלך הפגרה בלהתיר את חוזהו של מאמנם בשליש העונה האחרונה, ליטו וידיגאל, התחילו מאוחר את בניית סגל הקבוצה, ומחר יהיה היום האחרון בו יוכלו להחתים שחקנים בכדי שייקחו חלק במשחק הראשון של מוקדמות הליגה האירופית.

הבוקר (שלישי) הודיעו במועדון הצהוב מתל אביב כי אחד מהשחקנים המדוברים ביותר בקיץ האחרון חתם בשורותיהם, כשמדובר בעומר אצילי הצעיר.

אצילי, שחתם במועדון התל אביבי לארבע שנים, מגיע מגראנדה הספרדית לאחר שבמדיה מיעט לשחק ולקח חלק רק בתשעה משחקים, שלושה מהם בהרכב.

את פריצת הדרך שלו עשה אצילי במדי בית"ר ירושלים, אותה עזב בתחילת העונה שעברה בטונים צורמים. כעת מצטרף אצילי אל אופיר דוידזאדה שחקן נוסף שמגיע לאחר קריירה אירופית קצרה, כשזה מצטרף בהשאלה מגנט הבלגית.

זה זמן רב שבמכבי עמלו להחתים את אצילי המוכשר, כשזה העדיף את הצהובים על פני האלופה מבאר שבע והקבוצה החדשה שניבנת בחיפה. אצילי יהיה בין המשתכרים הגבוהים במועדון התל אביבי וירוויח כחצי מיליון יורו נטו לעונה, כשהצהובים ישלמו לספרדים עליו כמיליון יורו.

למעשה, אצילי בן ה-23, חוזר למקום בו התחיל, כשזה גדל במחלקות הילדים של מכבי תל אביב אך עזב לנוער של הפועל ראשון לציון ב-2009.

מיץ' גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב אמר לאתר הרשמי, "עומר הוא שחקן שהיה על הרדאר שלנו משך זמן רב ואנחנו שמחים להפוך אותו להחתמה שלנו. אנו בטוחים כי היכולות שלו יסייעו למכבי תל אביב בעתיד הקרוב והרחוק".

אצילי מצידו אמר "אני מאושר לחתום במכבי תל אביב ולשוב הביתה ומצפה כבר להגיע לאימון הראשון. אני מקווה לעזור לקבוצה לחזור למקומה הטבעי".