הפגנת תושבי בית אל. אתמול
הפגנת תושבי בית אל. אתמולצילום: אלירן אהרון

מתפקדי הליכוד תושבי הישוב בית אל פנו היום (שלישי) במכתב לחברי הכנסת של הליכוד, בדרישה שאלו יתערבו במשבר הקפאת הבניה בישוב.

במכתבם של המתפקדים נאמר בין היתר, "אנו, 330 מתפקדי הליכוד בבית אל דורשים מהשרים והחכי"ם של הליכוד להתערב בעניין הקפאת הבניה בבית אל".

לדבריהם, "מצב הבניה בבית אל הוא בלתי נסבל! מזה עשור לא נבנה בית אחד בבית אל. הפרת ההבטחות שניתנו לבית אל פוגעות באמון במפלגת הליכוד וביושב בראשה. פיתוח הישוב והעמידה בהתחייבות של ראש הממשלה לבניית 300 יח"ד בבית אל מוטל על כל ח"כ מסיעת הליכוד".

"אנו מבקשים מכל חברי הכנסת של הליכוד להפעיל את השפעתם על ראש הממשלה לקיים את הבטחתו לאחר הרס הבניינים בשכונת האולפנה ובשנית אחרי הרס בתי דריינוף, לבנות 300 יחידות דיור בבית אל. אנו דורשים מכם חברי הכנסת, להראות את נאמנותכם אלינו כשם שאתם מבקשים את אמונינו בכל מערכת בחירות. אמינות ההבטחות ונאמנות לדרך הם מן הערכים העליונים של תנועת הליכוד. על כן אנו דורשים מראש הממשלה לעמוד בהבטחתו ומכל חבר כנסת להראות את נאמנותו לדרך של הליכוד ולמתיישבי בית אל".

על המכתב חתומים בשם מאות המתפקדים חברי מרכז הליכוד תושבי בית אל: ראש המועצה שי אלון, יו"ר הסניף בנימין דנה פיקאר, דב הר שפי, ישראל ליבמן, יוסף לויאן, לאה רבינוביץ', אריה בכרך, מיקי וסרטיל ואוריאל כוכב.