עלמה זוהר
עלמה זוהרצילום מסך ערוץ אורות

אלבום מגוון שמכיר למאזינים הצעירים מגוון כלים וסגנונות ומביא אליהם עולמות קרובים ורחוקים. את האלבום, אגב, היא כתבה במיוחד לבן שלה.

*****

'סליחה שניצחנו' האלמותי יוצא מחדש במלאות 50 שנה למלחמת ששת הימים. הספר, שנכתב בידי אפרים קישון ואויר בידי קריאל גרדוש (דוש), הוא אסופה של מאמרים, קטעי סאטירה ואיורים שליוו את העם היושב בציון בתקופת ההמתנה מורטת העצבים, בימי המלחמה וגם אחריה. ספר שמספר על האווירה בזמן אמת.

*****

מה קורה לילדה שלא חופפת את השיער, לא מסתרקת ולעולם לא מסתפרת? פשוט וקל, היא קמה יום אחד ושומעת ציוצים. 'גוזלים בראש' של יונתן יבין הוא ספר מתוק ולא מטיפני, ובכל זאת יש ביכולתו להביא את הילד הסרבן לחפוף ראש או להסתפר. ציורים מתוקים של ליאורה גרוסמן. עם עובד.

*****

לכבוד החופשה, בכל שבוע (בלי נדר) נביא פעילות חינמית, או כמעט, לילדים או לכל המשפחה. מת-חי-לים: ביום חמישי הראשון של החופש הגדול מקיים עמק המעיינות את פסטיבל 'ליל ירח מלא' שכולו פעולות ליליות, רובן במחיר סמלי של 10 שקלים. סיורים מודרכים לכל המשפחה, מופעים מוזיקליים, סיורי עששיות וביקור לילי בגן החיות האוסטרלי 'גן גורו' ועוד. מומלץ להירשם מראש. לפרטים: maianot.co.il.

*****

[email protected]