בית לחם הגלילית
בית לחם הגליליתצילום: יחצ

בית לחם הגלילית על מפת התיירות האירופאית: מדורגת במקום ה- 29 של יעדי התיירות החבויים של אירופה - כך עולה מדירוג שנעשה עבור חברת Mastercard.

תיירים ברחבי תבל מחפשים השראה ומקומות חדשים בעת תכנון טיול בארץ מוצאם וגם בחו"ל. Mastercard חושפת היום 44 יעדים חבויים ברחבי אירופה בדגש על מקומות מיוחדים, לא מוכרים ונוחים לכיס, בכדי להבטיח שגם החופשה הבאה שלכם תהיה בלתי נשכחת.

בראש הרשימה נמצאת חבל אוסטריאס בצפון ספרד. זהו יעד אוצר נשימה שנהנה מכמות תיירים קטנה יחסית ומציע מחירים אטרקטיביים. מלטה נמצאת במקום השני עם העיירה ההיסטורית מימי הביניים זבוג, ובמקום השלישי זאלצקמרגוט האוסטרית עם אגם האלשטאט.

מישראל, נבחרה בית לחם הגלילית המדורגת במקום ה-29 מתוך 44, המדריך מציין שלא מדובר בבית לחם ליד ירושלים אלא בכפר פסטורלי המציע למבקרים סביבה ציורית וארכיטקטורה יפיפיה, עם מבני אבן מתקופת המושבה הטמפלרית.

היעדיים החבויים באירופה זוהו על ידי שימוש בנתונים של חברת Mastercard ומידע אשר הועבר ממומחי תיירות ובלוגרים. הדירוג נקבע על פי יופי, עומס תיירים, צורת תשלום, עלויות ונוחות.

נתונים נוספים אותם Mastercard מציגה לקראת עונת התיירות הקרובה היא שהתייר האירופאי מבקר בחו"ל 1.5 פעמים בשנה בממוצע ו- 46% מההוצאות הכספיות של הטיול נעשות טרם הטיול עצמו.

תייר אירופאי מוציא כ- 46 יורו בממוצע במסעדה בעת חופשה. ההוצאה על אכילה במסעדות בעת חופשה מהוה כ- 26% מעלות הטיול, 21% רכב ותחבורה, 19% קניות, 18% תרבות ובידור, 10% מלונות ו- 6% על קטגוריות נוספות.