פוטיס קציקאריס
פוטיס קציקאריסצילום: באדיבות האתר הרשמי של הפועל י-ם

נוסחה מנצחת לא מחליפים. כך החליטה הפועל ירושלים, כשהודיעה היום (רביעי) על מינויו של פוטיס קציקאריס היווני למאמנה בשלוש השנים הקרובות.

קציקאריס יחליף בתפקיד המאמן את סימונה פיאניג'אני שרק אתמול נפרד מהקבוצה האדומה מהבירה, לאחר עונה בה הגיע עם הירושלמים למעמד חצי גמר היורוקאפ, גמר גביע המדינה, גמר גביע ווינר סל ולקינוח זכה בתואר האליפות בפעם השניה בלבד בתולדות המועדון מירושלים.

פוטיס קציקאריס החל את קריירת האימון שלו באא"ק אתונה היוונית, כששם שימש כעוזרם של דושאן איבקוביץ' ודראגן סאקוטה האגדיים, וב-2003 מונה למאמנה הראשי של הקבוצה.

לאחר יוון, עבר קציקאריס לאמן בדינמו סנט פטרסבורג הרוסית, בתווך הספיק לשוב לקדנציה קצרה באריס סלוניקי היוונית, ולנסיה ובילבאו הספרדיות ובחזרה לרוסיה ללוקומוטיב קובאן.

בעונה האחרונה אימן היווני המוערך במורסיה הספרדית, כשבין היתר שימש במשך שנתיים כמאמן הנבחרת היוונית.

לקציקאריס אין אף תואר עם קבוצותיו, על אף שהגיעה ללא מעט גמרים - גמר הליגה היוונית עם אא"ק אתונה, גמר הליגה הספרדית עם בילבאו וגמר היורוקאפ עם בילבאו גם כן בעונת 2013.

לאתר הרשמי של המועדון מהבירה אמר היווני, "אני מאוד שמח להצטרף להפועל ירושלים. מדובר במועדון עם חזון ברור לגבי השתפרות תמידית במפעלים המקומיים והאירופאים. אני רוצה להודות לבעלי הקבוצה, אורי אלון, על ההזדמנות לעזור למועדון להמשיך לצמוח ולהתפתח. הייתי כאן בעונה שעברה עם לוקומוטיב קובאן והתרשמתי מאוד מהאווירה ומהאוהדים".

"הפעם אני אהיה בצד שלהם ואני מצפה כבר לפגוש אותם. אני בטוח שתהיה לנו עונה מרתקת אבל עכשיו זה הזמן להתחיל לעבוד. יאללה הפועל!"