שחקני בית"ר חוגגים. רוצים גם הערב
שחקני בית"ר חוגגים. רוצים גם הערבצילום: ליאת אבשלומי, דף הפייסבוק הרשמי של בית"ר

הערב (חמישי), תצא לדרך עונת 2017/18 של שתיים מהקבוצות הבכירות של הכדורגל הישראלי, מכבי ת"א ובית"ר ירושלים כשאלה יקיימו את משחקיהם הראשונים במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית, בארץ.

בעוד התל אביבים יארחו את יריבתם האלבנית באצטדיונם הביתי הזמני, אצטדיון נתניה החדש, הירושלמים יארחו את יריבתם ההונגרית, ושאש, באצטדיון המושבה שבפתח תקווה, זאת בשל העובדה כי אצטדיון טדי תפוס עם אירועי המכביה והשיפוצים הנעשים לקראת האירוע הגדול של הקיץ.

התל אביבים, תחת אימונו של ג'ורדי קרויף יארחו את טיראנה האלבנית ללא טל בן חיים החלוץ שעבר לספרטה פראג הצ'כית, אך עם עומר אצילי ואופיר דוידזאדה שחזרו מקריירה קצרה בחו"ל וינסו לשחזר את ההצלחה היחסית מהעונה שעברה עת העפילו לשלב הבתים של הליגה האירופית.

בבית"ר לעומת זאת, מקווים לעשות היסטוריה ולהעפיל לראשונה בתולדות המועדון לשלב הבתים, כששם מקווים כי הניסיון של יוסי בניון, החזיקו של ז'אורז'יניו הברזילאי והמשכם של מרבית סגל השחקנים מהעונה שעברה יעשה את ההבדל מהעונה שעברה אז הודחו בשלב הפלייאוף בידי סנט אטיין הצרפתית.

ללא הקהל הירושלמי, כתוצאה מעונש אותו ספגה בית"ר עקב קריאות גזעניות בעונה שעברה, לא באצטדיונה הביתי, לירושלמים מחכה משימה קשה. האם הישראליות יצליחו לעבור את המשוכה הראשונה בדרך למסע אירופי בלתי נשכח?