חופשה בעין זויין
חופשה בעין זוייןעדי פרץ

חופש, הילדים בבית, מחפשים תעסוקה. אפשר לרבוץ בבית אבל הרבה יותר עדיף להעמיס אותם על הרכב ולעלות צפונה, לנופי הגולן הנהדרים, למזג האוויר הנוח ולמפגש עם הטבע. עצי הפרי שבבוסתן עין זיוון רק מחכים שיבואו לקטוף אותם.

אגסים, פירות יער ואפילו נקטרינה בטעם מנגו – קוטפים ומבלים בבוסתן בראשית בגולן

מאמצע חודש מאי ועד סוף ספטמבר כורעים עצי הפרי שבבוסתן בראשית בגולן תחת כמויות ענקיות של פירות מסוגים שונים ומתחלפים. במשך השנים הפך הבוסתן לאחת האטרקציות המיוחדות בגולן והמונים מגיעים בסופי שבוע לחוויית קטיף עצמי ולשלל פעילויות חווייתיות לילדים.

ויש כאלה שחוזרים שוב ושוב כי הפירות מתחלפים במהלך השבועות - דובדבן מתוק, דובדבן חמוץ, פטל, אוסנה, אגס אסייני, נקטרינות, אפרסקים, תפוחים בכל מיני צבעים, תאנים – כל פרי בעתו.

לצד חוויית הקטיף מציע המתחם שפע של פעילויות (חלקן בתשלום נוסף): פארק חבלים,בריכת שיכשוכית, פינת חי, עולם האגדות, רכיבה על סוסים, מתחמי מזון, סיור בעגלה רתומה לטרקטור, פינת יצירה, מתחם טרקטורונים אופני קארטינג לילדים, בית קפה, ניתן לקנות פרי ולקחת הביתה, וישנן פינות ישיבה מוצלות, שולחנות פיקניק וערסלים. והמבוגרים גם יוכלו ליהנות מתה צמחים וילדים יכולים להשתתף בסדנת הכנת פאי פירות אישי והפרחת בועות סבון. הפעילויות משתנות מעת לעת ובהתאם לעונה.

מחיר כניסה – 33 ₪

את הבילוי בבוסתן אפשר ורצוי לשלב בחוויה כוללת בכפר הנופש עין זיוון. הדרך המתפתלת העולה לקיבוץ עין זיוון מעלה את רמת הציפייה לנוסעיה, היא מציגה נוף מרהיב במיוחד וסקרנות גדולה לגביי הקיבוץ השוכן בקצה. כשמגיעים לשער הקיבוץ מבינים עד כמה קסום המקום, ולא רק הדרך אליו. שבילי הקיבוץ הפסטוראליים בקיבוץ הצפוני מספרים על השקט, השלווה והרוגע שיש לקיבוץ להציע.

מעבר לעובדה שניתן לבלות שם ימים שלמים מבלי להניע את האוטו, שזה בונוס בפני עצמו, השהות בקיבוץ חווייתית ומציעה שלל פעילויות. משפחות ימצאו עצמן נהנות מסדנתה וסיור שוקולד ב"דה-קרינה", מסדנא מיוחדת לבקבוק בעיצוב אישי של הילדים ב"יקב בהט", רכיבה על סוסים אל תוך השקיעה עם "נקודת חן" וגם את יגאל, הג'יפאי שמכיר את האזור כמו את כף ידו וייקח את המתלווים אליו לטיול חווייתי באזור עמק הבוסתנים הקסום.

גם אם מחפשים ללון כקבוצה אפשר לעשות זאת בחאן עין זיוון המפנק, הכולל מזגן בכל חדר, ומרוחק מהקיבוץ כ-3 ק"מ.

תשכחו מחדר אירוח קיבוצי – עין זיוון מציעים חוויות לינה ברמה הכי גבוהה

איכות החופשה לרוב תלויה במקום בו ישנים בסופו של יום גדוש טיולים ופעילויות. לכן בעין זיוון השקיעו בעיצוב החדרים כך שיישרה אווירה של שקט, שלווה ונוחות. החדרים בכפר הנופש משקיפים אל הר אביטל ומצויים בין מרחבים ירוקים, תחת עצי אלון עתיקים המצלים עליהם. החדרים עברו שיפוץ מקיף מקצה אל קצה שמציע למתארחים עיצוב נקי, נינוח ונעים לעין. בכל החדרים עומדים לרשות המתארחים פינת קפה, מקרר קטן, מיקרוגל, כירה חשמלית, צלחות, כוסות וסכו"ם. אם רוצים לבשל, מביאים מהבית סירים ומחבתות. בכל החדרים כמובן יש שירותים ומקלחת. השהות בכפר הנופש כוללת ארוחת בוקר, כניסה לבוסתן ולבריכת השחייה בעונה.

ויש גם מחיר מבצע מיוחד ואטרקטיבי למזמינים ביולי.

אמצ"ש חודש יולי- מינ' 2 לילות:

חדר כרמים לזוג באמצ"ש 630 ₪ (במקום 700 ₪), ילד בחדר הורים 149 ₪ ( במקום 175 ₪ ) (עד זוג + ילד)

בקתה/סוויטה לזוג באמצ"ש 830 ₪ (במקום 990 ₪ ) ,ילד בבקתה 190 (במקום 248 ₪ ) (עד זוג + 4)

כולל: אירוח ע"ב לינה וארוחת בוקר, כניסה לקטיף העצמי בבוסתן בראשית בגולן ושייט קייקים חינם לכל המשפחה.

צילום: עדי פרץ
צילום: עדי פרץ
צילום: עדי פרץ
צילום: עדי פרץ
צילום: עדי פרץ
צילום: עדי פרץ
צילום: עדי פרץ

ליצירת קשר לחצו כאן