הטקס באורות ישראל
הטקס באורות ישראלצילום: שמוליק קליין

בעקבות הקשיים בהליך הגישור בין מנכ''ל בית החולים הדסה, ההורים לילדים חולי הסרטן והרופאים שהתפטרו מהמחלקה ההמטו-אונקולוגית, הרב הראשי לישראל דוד לאו קורא לצדדים להגיע להסכמות עבור הילדים.

בטקס הענקת תארים במכללת אורות ישראל באלקנה אמר הרב לאו כי ''ההרגשה היא מאוד קשה, שכן הרופאים עם לב, ההורים עם לב ולכולם יש אכפתיות.

"אני מקווה שבכל זאת תימצא הדרך שהלבבות יתחברו וימצאו דרך כלשהי כדי להמשיך ולתת מזור ורפואה לילדים שבסופו של דבר הם הנפגעים הגדולים", הדגיש הרב הראשי.

בטקס שנערך במכללה, 125 צעירות חרדיות קיבלו תואר שני בייעוץ חינוכי. הרב דוד לאו קרא ליועצות החדשות לזכור כל העת כי יחס לתלמיד יכול להשפיע על כל חייו ועל היחס שלו לעולם.

נשיא ''אורות ישראל'', פרופ' יובל סיני, אמר כי המכללה דוגלת בהתאמה מקסימלית לרצונות ולצרכים של בנות הציבור החרדי. הוא קרא ליועצות להביא לעבודתן החינוכית עבותות של אהבה, כלשונו, ולהאמין באור הגנוז בכל ילד.

"עם אהבה עצומה לתלמידים, שליחות ואמונה ביעוד, בעזרת ה' תצליחו במשימה", הוסיף פרופ' סיני. את התעודות לבוגרות שסיימו בהצטיינות יתרה העניקו הרב הראשי, נשיא המכללה וראשיה.

משבר הדסה: הרב לאו בקריאה נרגשת