פניני עם החולצה החדשה
פניני עם החולצה החדשהצילום: באדיבות הפועל חולון

מצהוב לצהוב-סגול. גיא פניני, קפטן מכבי ת"א עד לא מזמן חתם היום (שני) לשנתיים בהפועל חולון.

כזכור, רק בשבת האחרונה הודיעו המועדון הצהוב מתל אביב על פרידה משחקנם בשמונה השנים האחרונות, גיא פניני, זאת כחלק מהמהפכה בסגל השחקנים שעורכת הקבוצה לקראת העונה הבאה.

היום כבר חתם פניני בקבוצה חדשה, מי שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון בטבלת ליגת ווינר סל, הפועל חולון.

עבור פניני בן ה-34 תהיה חולון התחנה השביעית בקריירה שלו, כשזה החל את דרכו במכבי רעננה, משם המשיך לארבע עונות מוצלחות בבני השרון במדיה אף שימש קפטן ואחר כך עבר לשנתיים בהפועל ירושלים שם שיתף פעולה עם מאמנו החדש-ישן, דן שמיר, כשהשניים זכו יחד בשני גביעים.

בהמשך יצא פניני לעונה אחת באירופה כששיחק בז'לז'ניק הסרבית וקראבאנוס הקפריסאית, וחזר לארץ לקבוצת נעוריו, מכבי ת"א, במדיה שיחק שמונה שנים עד לשבוע האחרון.

עם החתימה במועדון החולוני, אמר פניני שישוב לשתף פעולה עם דן שמיר כי "אני גאה להצטרף למועדון הפועל חולון, מועדון עם מסורת כל כך מפוארת, עם קהל נפלא, עם אנשים נהדרים. היה לי ברור מרגע שהפכתי לשחקן חופשי שהמועדון הזה ואני זה חיבור מתבקש. אני שמח לחזור לעבוד עם מאמן גדול כמו דן שמיר, יאללה חולוניה".

מאמנו, דן שמיר התייחס לחיזוק המשמעותי כשאמר, "אנחנו הולכים לקראת עונה מאתגרת מאוד, גם בליגת האלופות של פיב"א וגם בניסיון לחזור על העונה הטובה בליגה. אין בשבילי דרך טובה יותר מלהתחיל בבניית הקבוצה לאתגרים האלה עם גיא פניני. מאחל לגיא שיהנה מהבית החדש שלו, ושביחד נעשה דברים טובים בראש ובראשונה לקהל של הפועל חולון".

יו"ר המועדון איתן לנציאנו, שמח מאוד על ההחתמה של פניני כשאמר, "אנחנו גאים מאוד להחתים שחקן בקליבר של גיא ושמחים עוד יותר שמכל האופציות שהיו לו הוא בחר להגיע להפועל חולון מתוך כוונה לתרום מנסיונו ויכולתו. אין לנו ספק שבעונה בה אנו חוזרים לאירופה ,למפעל איכותי, חשוב שיהיה לנו שחקן ברמתו של גיא. אני בטוח שנהנה ממנו והוא מאיתנו, גיא מתאים לחולון ואין לי ספק שהחיבור יהיה מושלם ומיידי וכולנו מאחלים הצלחה לגיא בבית החדש".