סמדר שיר
סמדר שירצילום: אביגיל עוזי

סבתא רצה לפגישות עבודה בכל הארץ. היא תתפנה לנכדתה שי-לי רק בשבת, וכפיצוי מנסה להבטיח לה מתנות אינספור. אבל שי-לי רוצה רק את סבתא, נטו. ספר למבוגרים בעצם. ידיעות.

*****

ביום ראשון הקרוב מעלה בית הספר מזמור שני מופעים במרכז דוהל בתל אביב. המופעים, פרי הנחייתם של היוצרים חמי רודנר ורונה קינן, מגיעים לבמה בתום לימוד מקורות, מסע פנימי ועבודה מוזיקלית. המופע הגברי 'הדיבר החמישי' יעסוק בכיבוד הורים, והמופע הנשי 'ימי החול' יעסוק בסיפור הולדתו של עם ישראל וסיפור ההתבגרות האישי.

*****

במשך דורות חלמו היהודים על ירושלים. יש כאלה שזכו להגשים את החלום דרך הרגליים, אבל המסע לא היה קל. 'חלום ירושלים', סרטו של מני אליאס, מביא את סיפור עליית יהודי אתיופיה דרך עיניהם עצמם. 'גולה' פתח תקווה, יום שלישי כ"ד בתמוז. בתום ההקרנה תתקיים שיחה עם יוצר הסרט. ביוזמת 'שיח נשים', אמונה.

*****

ובפינת החינם לחופשה הגדולה: כותל או לא, בכל הקשור לספורט יהדות העולם איתנו. השבוע נפתחה המכבייה ה‑20, וזו הזדמנות מצוינת ללכת ולראות קצת ספורט אולימפי כאן בישראל. המגוון רחב והצפייה במשחקים כמעט תמיד חינמית. כדאי לוודא מראש עם האולם או המגרש המארח. נכנסים לאתר המכבייה, ללשונית "משחקים", משייפים מעט את האנגלית ובוחרים משחק רצוי. לבריאות!

לתגובות:

[email protected]