סטריטבול בנימין
סטריטבול בנימיןצילום: יח"צ

ביום ראשון שעבר התקיים ביישוב עלי שבמועצה האזורית מטה בנימין אחד מאירועי השיא הגדולים של מחלקת הספורט - טורניר הסטריטבול המסורתי.

מאות משתתפים ומשתתפות מכל רחבי בנימין והסביבה הגיעו לאולם הספורט שביישוב בכדי לקחת חלק בטורניר המסורתי.

מלאכי, בן היישוב כוכב השחר שבמועצה, נרצח על ידי מחבלים בציר אלון, עת עשה את דרכו מהאולם ביישוב עלי שם שיחק במדי קבוצת כוכב השחר, אל ביתו שלו.

מאז הרצחו החליטו במחלקת הספורט להקדיש את ליגת הבוגרים, בה משחקת קבוצת כוכב השחר ובמדיה משחק אביו, אליעזר, לזכרו של מלאכי.

אירוע הסטריטבול שנערך ביוזמת מחלקת הספורט במתנ"ס בנימין, מועצה אזורית בנימין ובסיוע משרד הספורט והחברה למתנסים אשר תומכים ומלווים את אירועי הספורט בבנימין במהלך כל השנה, החל בשעות הצהריים בטורניר "סטריטבול" של 3 על 3 על פני שישה מגרשים שונים שהוקמו במיוחד לטובת האירוע, ובקהל היה ניתן לראות משפחות רבות שבאו לעודד את השחקניות והשחקנים הצעירים.

זאבי המאיר מנהל מחלקת הספורט בבנימין אמר בסיום, " כיף לראות את מאות הילדים יוצאים מהאירוע עם חיוך על הפנים".

לדברי המאיר, "בתקופה האחרונה המועצה והמתנ"ס שמים דגש מיוחד על שדרוגם של מתקני ספורט ופעילויות ספורט בבנימין. אין ספק שרואים גדילה משמעותית במספר העוסקים בספורט בבנימין ואת השפעתו המדהימה של הספורט על הקהילה".

ראש המועצה האזורית בנימין, אבי רואה שמח על המיזם הספורטיבי ואמר: " אירוע הסטריטבול בהובלת מחלקת הספורט ומתנ"ס בנימין מוסיף תחושת חוסן וגיבוש לתושבי המועצה ואנו נשמח לראות את האירוע הזה מתקיים עוד שנים רבות. בהזדמנות זו אברך גם את הזוכים ומצטייני האירוע".