פייראיזן מקבל דרגת תא''ל
פייראיזן מקבל דרגת תא''לצילום: דובר צה"ל

תת-אלוף צביקה פייראיזן נכנס אמש (ה') לתפקידו כקצין החינוך והנוער הראשי, בטקס שנערך ביד לשריון בראשות ראש אכ"א אלוף מוטי אלמוז.

תא"ל פייראיזן מחליף בתפקידו את תא"ל אבנר פז צוק, אשר שימש בתפקיד זה במהלך ארבע השנים האחרונות וסיים אמש את שירותו בצה"ל לאחר 28 שנות שירות סדיר ושבע שנות שירות במילואים.

"שאיפתנו היא לשמור על צבא ש'כבוד האדם' הינו קו מנחה וערך יסוד בכל פעולותיו", אמר תא"ל פז צוק, "זהו צבא השואף להעניק לכל חייל וחיילת שוויון הזדמנויות בדרך למיצוי היכולת ולשירות משמעותי, בכפוף כמובן לעמידה מיטבית במשימה.

''זהו צבא הפועל, הלכה למעשה, למימוש תפקידו כצבא העם ובהתאם לכך עושה כל שביכולתו להיות הצבא של כולם", הוסיף קצין החינוך הראשי היוצא.

תא''ל פייראיזן אמר בטקס כי "ביסוד השירות בצה"ל עומדות המחויבות והמסירות למדינת ישראל, אהבת המולדת וכבוד האדם. בתוך כך יש לחיל החינוך והנוער מטרה בהירה: לכוון, לדייק ולהעניק כלים למפקדים, כדי שאלו יתמידו בכל משימה שתוטל עליהם עד להשלמתה המלאה, תוך שמירה על הערכים לאורם פועל צה"ל.

''אני עומד כאן לפניכם, נכון למשימה, מכיר במורכבותה ובחשיבותה, מעריך ומוקיר כל אחד מכם בציפייה גדולה לבאות", הוסיף קצין החינוך הראשי הנכנס.