קטש. עוזב את הדרום
קטש. עוזב את הדרוםצילום: פלאש 90

זעזוע בתיזמון גרוע. הפועל אילת הודיעה הערב (שני) כי לאחר עונה וחצי היא נפרדת ממאמנה עודד קטש, כשזה הוביל אותה העונה למקום השני בטבלת ליגת העל בכדורסל בתום העונה הסדירה, ונחשב לאחד מהמאמנים היותר מוצלחים העונה בליגת העל ולפייבוריט להניף את צלחת האליפות בסיומה.

בסופו של דבר הודחו קטש ואילת המבטיחים כבר ברבע הגמר בתום מותחן על ידי האלופה היוצאת, מכבי ראשון לציון, אך לא זה מה שגרם לאילת להיפרד מהמאמן המוערך.

יתירה מכך, מועד הודעת הפרידה נראית מכוונת למדי, כשזו הגיעה במהלך הפסקת המחצית במשחקה של נבחרת העתודה של ישראל מול אוקראינה באליפות אירופה המתקיימת בימים אלו בכריתים, כשאת הנבחרת הישראלית מאמן לא אחר מאשר קטש.

בהודעה מטעמה של הקבוצה הדרומית נכתב, "מאמן הקבוצה בעונה וחצי האחרונות, עודד קטש, לא ימשיך במועדון בעונה הקרובה". עוד נכתב, כי "ההחלטה שהתקבלה ע"י הצדדים נבעה מתוך חילוקי דעות מקצועיים בין ראשי המועדון ובין עודד קטש. בהחלטה משותפת וברוח טובה הוחלט כי תסתיים ההתקשרות עם המאמן המצוין. הנהלת הקבוצה מודה לעודד על תקופה מופלאה ומלאה בהישגים ומאחלת לו הצלחה גדולה בהמשך דרכו".

כזכור, עבור קטש הייתה זו קדנציה שניה כמאמן האילתים, וכבר בחציה הראשון הצליח להביא את הקבוצה לפיינל-פור הליגה הישראלית והעונה כאמור הודח ברבע הגמר על מכבי ראשל"צ.

מי שעשוי להחליף את קטש על הקווים אצל הדרומיים הוא לא אחר מאשר שחקן העבר מאיר טפירו שאימן העונה בהצלחה יחסית את מכבי אשדוד/באר טוביה.