
כנס Jgive לעמותות בנושא 'ניו-מרקטינג למגזר השלישי' נפתח הבוקר (ד') בבנייני האומה בירושלם, בהשתתפות למעלה מ-250 נציגי עמותות שמקבלים כלים פרקטיים לצד פיתוח המחשבה בכל הקשור לשיווק, פרסום וייעול התנהלות בעידן הדיגיטלי.
אשת התקשורת סיון רהב מאיר נשאה דברים בכנס וסיפרה על נקודה משמעותית בחייה שבה הבינה את הסוד מאחורי התקשורת.
"השר אורי אורבך ז"ל, ארגן בזמנו פסטיבל נוסטלגיה במתחם התחנה בירושלים, זה היה אירוע מרתק. ילדים הצטלמו בשחור לבן, אכלו שערות סבתא, דיברו בטלפון חוגה ועשו פשוט דברים כיפיים שפעם עשו. הורים, ילדים, סבים וסבתות נהנו יחד.
''אחרי שביקרתי שם, רציתי לכתוב על זה בפייסבוק שלי, לעשות כתבה לחדשות, לשדר על זה ופשוט לספר לכולם על הפרויקט המקסים הזה. אז דיברתי עם אורבך ושאלתי אותו 'איך לא ביקשת יח"צ?' והוא ענה לי פשוט 'אני לא מבקש יח"צ כשהתוכן טוב, ברגע שתיווכחי אליו את תרצי ליחצן אותו לבד'".
רהב מאיר פנתה לקהל והדגישה, "אל תשתנו, לכל אחד יש את ה-DNA של הארגון שלו ואת הייחוד שלו. מתוך הפעילות המקורית והאמיתית שלכם, תוציאו תוכן טוב ואותו תמנפו".