
חיה סלומון בת ה-40, שנרצחה בליל שישי האחרון יחד עם אביה יוסי ואחיה אלעד, שימשה כמורה מחנכת כיתות א' וב' בבית ספר "ממ"ד" המאירי" בלוד.
בתעודה "אלטרנטיבית" שכתבה לתלמידותיה, היא כתבה, "בחלוקת תעודות, כשהמחצית נגמרת, אני תמיד נזכרת בתעודה אחרת כמעט כמו בבית הספר... נותן אותה אבינו שבמרום השוכן בכל מקום, אך במקום מקצועות וציוני מבחנים, הוא מחלק ציונים למקצועות הבאים: ידידות, סבלנות, אהבה, הבנה, טוב לב, אחריות, הכרת הטוב, ענווה".
"היא חשובה התעודה, אפילו יותר מכל תעודה אחרת. ולא רק פעם בשנה או פעמיים, אלא בכל דקה שעוברת. כי הרבה פעמים במרוצת החיים, שוכחים אנו ושוב שוכחים, שלהיות אדם עם מידות טובות - זהו המבחן האמיתי בחיים".
הלווייתם של שלושת הנרצחים תיערך היום בשעה 17:30 בבית העלמין במודיעין.
