למעלה מ-120 נשות עסקים מהמגזר הדתי הגיעו לכנס עסקי מיוחד שהתקיים במועדון העסקים של תנועת אמונה בירושלים, הפועל לקידום איתנות כלכלית ומצוינות עסקית בקרב נשות עסקים דתיות, ומקיים מפגשים עסקיים מידי חודש עם טובי המרצים.
במהלך הכנס למדו המשתתפות על תחום השיווק בוידאו מהמנטורית לירון מור, שהחלה את דרכה כמשווקת בתחום הקוסמטיקה והייתה בין הראשונות בישראל שיישמו את השיווק בווידאו לפני כ-9 שנים.
מור שיתפה את המשתתפות בכלים להפקת סרטוני וידאו ביתיים בשיטת "עשי זאת בעצמך" ובדרכים ליצירת ביקוש לשירותים ולמוצרים באמצעות צילום סרטוני וידאו ויראליים. לקראת סיום הסדנה נשלחו המשתתפות הנלהבות לצלם את סרטון הוידאו הראשון שלהן ולהעלות אותו לרשת.
מור אמרה כי היא ''שמחה להעביר את הידע שלי הלאה לקהילת נשות עסקים עם ברק בעיניים. השיווק באמצעות הוידאו מאפשר לנו ליצור קהילת עוקבים ולקוחות פוטנציאליים שצופים בנו מכל מקום ובכל זמן.
''ביחס לערוצי שיווק אחרים מדובר בערוץ חדשני וזול לתפעול היות ורובנו מחזיקים בטלפון חכם שבו ניתן לצלם, לערוך ולהפיץ את הסרטונים באיכות טובה ובאמצעות לחיצת כפתור. היתרון המובהק לקהל של נשים שהן אמהות וגם בעלות עסקים, בא לידי ביטוי ביכולת להמשיך לקדם ולשווק את העסק מבלי להיות נוכחות בשטח. הסרטונים הם כמו איש שיווק חינמי שעובד בשבילנו 24 שעות ביממה", הסבירה.
מייסדת ומנהלת המועדון העסקי, יסכה אופנהיים, אמרה כי "המועדון העסקי של תנועת אמונה בירושלים מציין בעת האחרונה שלוש שנות פעילות מוצלחות במיוחד ופועל בעיר על מנת לקדם נשים דתיות עצמאיות למצוינות עסקית ולאיתנות כלכלית. בזכות קיום פעילויות העשרה עם טובי המרצים והתמדה במפגשים הצלחנו להציב רף חדש ולראות יותר ויותר נשים דתיות עסקיות פורצות דרך בתחומן ומצליחות לשלב בין חיי משפחה לפיתוח העסק שלהן".
"מעבר לכך המפגשים יוצרים הווי של קהילה עסקית ונרקמים כאן שיתופי פעולה יוצאי דופן. הבחירה לקיים סדנת שיווק בוידאו נבעה מהרצון ללמד שיטת שיווק חדשנית המאפשרת לנשות עסקים להגיע לקהלים גדולים ולחוות פריצת דרך תוך זמן קצר יחסית", הוסיפה.