ישי לפידות
ישי לפידותצילום: דורון עדות

דמות ספרותית שהיא מקור השראה בשבילך:

פיטר פן. פרט לאהבתי לגיבור הילדותי והנערי של האגדה הקסומה, סיפרו לי כי יש תסמונת כזו ואני חושד שאני לוקה בה. למעשה, פעמים רבות אני מוצא את עצמי די מזדהה עם הילד הנצחי שבי, זה שלא רוצה להתבגר וממשיך להסתקרן ולחפש.

סרט מומלץ:

למי יש זמן? 'נפלאות התבונה' זכור לי עד היום כחזק ומטלטל. במיוחד האמונה בצדקת הדרך והמוטיב שאם אתה טוב ונאמן לעצמך, למרות כל המכשולים וחוסר האמונה מסביב, בסוף תנצח.

שלושה שירים עבריים מועדפים:

"ניצחת איתי הכול" של עמיר בניון – בגלל הכנות של הרגש, "ריבון העולמים" של אברהם פריד – כי שיר חסידי תמיד יעשה לי את זה, ו"מכורה שלי" של לאה גולדברג – כי הוא מייצג בעיניי את כל מה שיפה, מרגש ונכון בשירה הישראלית התמימה והיפה. ככלל הפלייליסט שלי רווי בשירים מכל הסגנונות והז'אנרים, כדי ללמוד ולהשכיל מה הדברים שמרוממים, משמחים ומרגשים את נפש הדור.

קבוצת ווטסאפ מעניינת שאתה חבר בה:

"הקואליציה" – קבוצה של מיטב הכוחות החושבים בתקשורת החרדית, עם בליל של דעות ואמירות, חלקם הגדול מאוד מפתיע ולא צפוי. כמו למשל כמה תיעוב יש בהם ממעשים נוגדי הלכה שנעשים על ידי גורמים מסוימים באצטלה תורנית, או דעה מפתיעה בעניין הכלת וקבלת נוער נושר.

לאן תפנה תקציב של מיליון דולר בתחום תרבות?

הקמת מרכז מוזיקלי יהודי בישראל. מוסד שייתן כבוד למוזיקה היהודית מאז ימי הלוויים ועד ימינו, יזכיר לכולם את שורשי המוזיקה שלנו, את התרבות הנפלאה שאנחנו צריכים להיות גאים בה ויצליח לחנך את דור ה"טודו-בום" שפעמים רבות המוזיקה היפה והאיכותית בעולם נמצאת כאן מתחת לאף, ואין צורך לשנורר תרבות אחרת.

הבילוי המועדף עליך:

להירדם בשלוש בלילה מול סידרה שטחית או שידור חוזר של מהדורת החדשות אחרי שאני חוזר מההופעות. אבל ככלל ההופעות שבהן אני עומד על הבמה הן כנראה הבילוי החביב עליי ביותר.

הסטטוס הכי מיוחד שהעלית בפייסבוק:

סטטוס עצוב שנכתב אחרי מקרה שכחת הילדה האחרון: "הבוקר נמצאה ילדה שנשכחה ברכב. הילדה נפטרה. האמא מתה עד יום מותה".

עם איזה זמר היית רוצה לשיר דואט?

מרדכי בן דוד, חסיד אלמוני מסיגייט ניו-יורק ששר נהדר, אולי אם נעשה דואט יכירו אותו.

מה החלום המוזיקלי שאתה שואף להגשים?

עוד לא סגור על הפיתוח של הרעיון, אבל בראש מנצנץ רעיון להפקת פרויקט מוזיקלי יומרני וחובק עולם המשלב בין נגינות ותפילות השטייטל למוזיקת העולם העכשווית ובהשתתפות גדולי הזמר מרחבי הגלובוס.