אילוסטרציה
אילוסטרציהפלאש 90

גל זייטמן, צלם חדשות 2, הותקף אתמול בעת שסיקר את הלווית ההרוג ביפו, יחד עם כתב חדשות 2 גלעד שלמור שפונה במצב קל לבית החולים איכילוב בתל אביב.

בשיחה עם ניב רסקין בגל"צ תיאר זייטמן את מה שעבר עליו ועל שלמור, "הייתי בכמה סיטואציות לא נעימות, אבל אתמול הייתה הרגשה שאם אתה לא מחלץ את עצמך משם אף אחד לא יחלץ אותך. באיזשהו שלב הרגשנו שאם אתה לא מגייס את הכוחות ומנסה בכל דרך שהיא לפרוץ את המעגל הזה של הצעירים - אתה פשוט לא יוצא משם. כי לא נשמעה צעקה אחת של איש מבוגר שמנסה להפריד, אלא להיפך - הייתה שם התלהבות. הצלחנו להיחלץ משם עם המון מזל".

"הגענו כשהיינו מתואמים דרך אנשי קשר מבפנים שאנחנו כן רצויים שם וכן יכולים להגיע. באיזשהו שלב כל האווירה השתנתה", אמר. "מאווירה ידידותית שרוצים שתתעד את ההלווייה זה הפך לאווירה מאוד עויינת, וכל זה קרה במספר שניות: מצאנו את עצמנו פתאום מופרדים, גם אני וגם גלעד, על ידי מעגלי כוח כאלו. בסופו של דבר הצלחנו לחלץ את עצמנו מתוך ההמולה", הוסיף.

הוא מספר כי הוא ושלמור מצאו את עצמם "בתוך שני מעגלים כאלו שכל מי שמתחשק לו יכול לתת אגרוף או בעיטה. לא היה עם מי לדבר. זאת הייתה חבורה של צעירים עם רצח בעיניים. לנסות ולשכנע אותם זה להישאר שם ולספוג עוד מכות".

הוא סיפר כי שלמור ספג מכות קשות עד שהוא בקושי הצליח לפנות את עצמו מההמון הזועם לאמבולנס שהמתין באזור.

שלמור חטף אגרוף או בעיטה באזור הפנים, נפצע בארובת העין, בצלעות, ברגליים ובגב. הוא פונה במצב קל לבית החולים איכילוב.