אוהדי חולון. מחכה להם עונה מרתקת
אוהדי חולון. מחכה להם עונה מרתקתצילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

הפועל חולון היא הקבוצה הראשונה שמוכנה לעונת 2017/18 בליגת העל שבכדורסל, כשהודיעה הערב (שלישי) כי סיימה לבנות את סגל השחקנים לעונה הקרובה עם החתמתו של הפורוורד ג'אבריל טראוויק.

טראוויק בן ה-25 שמתנשא לגובה 1.98, הוא בוגר מכללת ג'ורג'טאון היוקרתית שבשנתיים האחרונות שיחק בקבוצת הבת של מיאמי היט ה-סו פולס סקייפרס מליגת הפיתוח של ה-NBA.

טראוויק מזכיר מאוד בסגנון משחקו את וויל קלייבורן שהצטיין בחולון לפני שנתיים וממנה עבר לדרושפאקה הטורקית, קבוצתו של דייויד בלאט ולאחרונה עבר לצסק"א מוסקבה החזקה.

בעונה הראשונה שלו בסו פולס, זכה טראוויק עם המועדון באליפות הדי ליג, ובמדיה העמיד ממוצעים של 12.9 נקודות, 2.7 אסיסטים ו-3.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

בכך מצטרף טראוויק אל הגארדים קורי וולדן וטו הולוואי, שממשיך מהעונה שעברה, הפורוורד טיישון תומאס שחתם לצד הישראלים שלומי הרוש, הקפטן שממשיך לעונה נוספת, תמיר בלאט שהגיע מהפועל תל אביב, גיא פניני וג'ו אלכסנדר שהגיעו ממכבי תל אביב וחנן קולמן שהגיע מהפועל אילת, ונראה שחולון הולכת לדבר חזק בצמרת יחד עם העובדה כי תשחק לאחר 5 שנים לראשונה במפעל אירופי, כשתיקח חלק בליגת האלופות של פיב"א.

"ג'אבריל טראוויק שחקן בעל התכונות שאנחנו צריכים בשביל הכדורסל שאנחנו רוצים לשחק ואני שמח שהוא מצטרף", אמר מאמן חולוניה דן שמיר שהוסיף "תמה הרכבת הקבוצה בשלב מוקדם מהרגיל, יש לנו קבוצה מעניינת עם פוטנציאל ולשמחתי יש לכולם זמן להכין את עצמם לעונה".