ח"כ רזבוזוב
ח"כ רזבוזובצילום: פלאש 90

אחרי תקיפת שחקני הפועל פתח תקווה, בתום משחק אימון שקיימה אמש במחנה האימונים שלה בפולין, פנה היום (חמישי) ח"כ יואל רזבוזוב לשגריר פולין בישראל, ג'ק צ'ודורוביץ' במכתב בו כתב כי הוא מצפה מממשלת פולין לעשות מעשה נגד האירוע החמור.

במכתב ששלח לשגריר פולין, כתב ח"כ רזבוזוב, כי הוא מצפה ודורש שמערכת אכיפת החוק בפולין תנהג באפס סבלנות כלפי תוקפי הקבוצה הישראלית מהליגה השניה.

כזכור, בתום משחק האימון של הכחולים ממלאבס, המשחקים בליגה השניה, הליגה הלאומית הותקפו שחקני הקבוצה בידי מספר רעולי פנים במה שנראה כמו מארב מתוכנן של אוהדי לגיה ורשיה המקומית.

בדף הפייסבוק הרשמי של המועדון נכתב כי "לאחר שרוב שחקני הקבוצה חזרו למלון, פרצו מהיער הסמוך מספר אוהדים פאשיסטים רעולי פנים של לגיה ורשה למגרש וניסו להכות במספר אנשי צוות שנותרו מאחור, כאשר שניים מהם נפצעו קל".

עוד נכתב בעמוד הפייסבוק הרשמי של המועדון, כי התקרית אירעה "למרות שהיה שיטור במהלך המשחק, כשכוחות השיטור נעלמו עם שריקת הסיום במה שמעלה חשד למארב מתוכנן".

"האלימות בספורט היא בעיה עולמית, אבל נראה שההתקפה הזאת היתה אנטישמית, והגזענות היא בעיה שאנו מצפים מממשלתך לגנות ולפעול כנגדה", כתב ח"כ רזבוזוב לשגריר.

לדבריו, "רק תגובה מהירה של שחקני הפועל פ"ת לתקיפה המזעזעת של אנשי הקבוצה, תקיפה שבבירור היתה מתוכננת מבעוד מועד על ידי קבוצת חוליגנים, לכאורה אוהדי לגיה ורשה, מנעה תוצאות חמורות הרבה יותר".

לסיום כתב ח"כ רזבוזוב, "פולין וישראל בנו יחסים חיוביים בשנים האחרונות, וברוח זו אנו מצפים מהמשטרה וממערכת המשפט הפולנים למצוא את האחראים ולמצות איתם את מלוא חומרת הדין".