שכח? ברק
שכח? ברקצילום: פלאש 90

בעמוד הפייסבוק של תנועת הליכוד פורסמה בצהריים תגובה למתקפה של ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק על ראש הממשלה נתניהו ויו"ר הקואליציה דוד ביטן.

"מצחיק שאהוד ברק, שנחקר באזהרה בפרשת העמותות שגייסו לטובתו מיליונים באופן לא חוקי, מדבר על שחיתות. אם בוז'י הרצוג לא היה שותק בחקירתו, ייתכן וברק היה יושב בכלא", נכתב.

בליכוד מוסיפים ומזכירים כי בהקלטות שולה זקן מתועד אהוד אולמרט כאומר שברק "לוקח שוחד במיליונים ובעשרות מיליונים. הוא לוקח מכל עיסקת נשק קופון... כולם מדברים על זה".

"נוסיף ונציין כי אלדד יניב, לשעבר ראש המטה של ברק, סיפר לעיתון הארץ על תרומה בגובה חצי מיליון דולר שהעביר איל ההון מרטין שלאף לאהוד ברק. הנושא מעולם לא נחקר. יניב, אגב, מעולם לא העז לגשת למשטרה ולמסור את כל הידוע לו על מעשי השחיתות בהם היה לכאורה שותף", מציינים בליכוד.

בפוסט נאמר עוד כי "ראוי לבחון גם כיצד ברק, בתפקידו כשר הביטחון, קידם רכש מטוסים מחברת לוקהיד מרטין. אחת המעורבות בעסקה הייתה חברת פוליסי בבעלות בוריס קרסני. אלדד יניב העיד בעבר כי 'קרסני וברק היו קרובים במיוחד בתקופה שבה ברק רץ לראשות הממשלה וכן במשך כהונתו'. חרף החשדות, ברק חמק מחקירה גם בנושא זה".

"מוטב שברק ימשיך במסעותיו בין מלונות פאר בעולם ולא יטיח האשמות שווא בראש הממשלה נתניהו, שתמיד פעל אך ורק לפי החוק ולטובת מדינת ישראל וביטחונה", חותמים בליכוד את המתקפה.